מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ז 08.05.2007

תהלוכה ויום כיף לכבוד ל"ג בעומר בקרני שומרון

למרות החום הלוהט הגיעו הרבה ילדים מכל שכונות קרני שומרון בליוי הוריהם וסביהם שהלכו משער הכניסה לגינות שומרון ועד לכינוס הגדול ברחבת קניון השומרון. בראש התהלוכה היה רכב שעל גביו היו מושגים ביהדות וכן רכב שמוזיקה חסידית בקע ממנו כדי לשמח ולעודד את הצועדים.
תהלוכה ויום כיף לכבוד ל
כשהגיעו הילדים לקניון הם קיבלו שלוקים וכרטיס להגרלה ולמנת פיצה. בנוסף במשך הכינוס הם קיבלו ארטיקים ובלוני הליום. במשך הכינוס שמעו הילדים והוריהם דבר תורה מפי השליח לקרני שמרון ומנהל הבית חב"ד שאף הנחה את הכינוס. לאחר הדבר תורה שמעו הקהל דברי ברכה מאת ראש מועצת קרני שומרון, מר הרצל בן-ארי ואחריו בירך את הקהל אורח הכבוד, מר ניסן חקשורי מבעלי הקניון. הוא דיבר מהלב ואמר שהילדים הם התכשיטים של עם ישראל ובירך את הבית חב"ד ופעילותיה.
במשך הכינוס נאמרו שתים עשרה פסוקים מתוך תורה ותהילים לשלום א"י ותושביה. לאחר מכן צפו כולם במופע מדהים של "שי הקוסם" בלהטוטים מרהיבים. לאחר המופע מר ראובן דוכנוב דיבר אל הקהל והודה לשלוחים לקרני שומרון, הרב יצחק יהונתון כהן ורעייתו, שרה ולת' יובל בוים שעמלו רבות להצלחת הכינוס והתהלוכה.

כמו כן הוא גם איחל שכמו שבשנה שעברה הבית חב"ד היה צר מלהכיל את כל המשתתפים בתהלוכה וכינוס, כך יהיה בל"ג בעומר בשנה הבאה ברחבת קניון שומרון. הכינוס הסתיים בהגרלה על מספר מתנות יקרי ערך ביניהם ספרי קודש ואופניים. באופניים זכתה הילדה ציפי קוזניץ.לאחר ההגרלה קיבל כל ילד ספרון. בסיום הכינוס הילדים הוזמנו לשחק במתנפחים שעמדו לרשותם עד השעה ארבע אחה"צ. ב"ה השתתפו מעל 600 ילדים .

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.