מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ז 08.05.2007

רחובות חרקוב מלאו אדם בל"ג בעומר

מאות צעירים ומבוגרים התאספו יחד לתהלוכה מדהימה של אחדות וגאווה ברחובותיה הראשיים של חרקוב "פושקינסקיה" ו"סומסקיה" ■ 12 הפסוקים נאמרו ע"י ילדי צבאות ה', מתלמוד תורה "מנחם" חרקוב. במהלך הכינוס שימחו את הקהל להטוטנים וליצנים מהקרקס, הלהקה הצבאית ניגנה מוזיקה יהודית וכל ילד קיבל מתנה מיוחדת שעון מעורר להזכיר לו שכל מעשה טוב שנעשה מביא אותנו צעד קדימה להתגלות משיח לסיפור המלא
רחובות חרקוב מלאו אדם בל
מאות צעירים ומבוגרים התאספו יחד לתהלוכה מדהימה של אחדות וגאווה ברחובותיה הראשיים של חרקוב "פושקינסקיה" ו"סומסקיה".

התוכנית החלה בכינוס ברחבת בית הכנסת. את האירוע פתח אלכסנדר קגנובסקי, נשיא בית הכנסת, בדבריו הודה לאנשי הממשלה על האישורים לסגירת הכבישים והנוכחות והשמירה בזמן האירוע. לאחר מכן הסביר הרב משה מוסקוביץ', רבה הראשי של חרקוב, את החשיבות של ל"ג בעומר וכיצד מדגיש הרבי את חשיבותה של אהבת ישראל ואת תפקיד הילדים היהודים בקירוב הגאולה. תודה מיוחדת ניתנה לאלכסנדר בוריסוביץ' - פלדמן, ראש הקהילה היהודית, שתרומתו סייעה רבות לביצוע התוכנית שהייתה קידוש ה' גדול לכל חרקוב.

12 הפסוקים נאמרו ע"י ילדי צבאות ה', מתלמוד תורה "מנחם" חרקוב. במהלך הכינוס שימחו את הקהל להטוטנים וליצנים מהקרקס, הלהקה הצבאית ניגנה מוזיקה יהודית וכל ילד קיבל מתנה מיוחדת שעון מעורר להזכיר לו שכל מעשה טוב שנעשה מביא אותנו צעד קדימה להתגלות משיח.

לאחר הכינוס החלה התהלוכה. אלפי צופים עמדו ברחובות נדהמים מהתהלוכה הגדולה שצועדת ברחובותיה הראשיים של חרקוב. התהלוכה עברה דרך "גורוספשלקום" – בניין העירייה וכן בכיכר הראשית של העיר, במקום זה לפני עשרים שנה יהודי עם זקן היה רועד מפחד לעבור דרכו וכעת ילדים יהודים שרו בגאווה כשבידיהם שלטים "אני גאה להיות יהודי" "הדליקי נרות שבת" "אני הולך לבית ספר יהודי" "הנח תפילין".

קבוצה משתתפים מהעיר סומי באו להשתתף בתהלוכה יחד עם השליח לסומי הרב יחיאל שלמה לויטנסקי.

את התהלוכה הובילה הלהקה הצבאית כשמאחוריהם שיירה של רכבים עם מוצגים גדולים של צדקה, תפילין, נרות שבת ומזוזה שנעשו ע"י הבחורים השלוחים. הליצנים והלהטוטנים השתתפו בתהלוכה שעצרה את התחבורה הראשית בעיר.

לאחר התהלוכה הבנים נסעו באוטובוסים למתחם "מחנה גן ישראל" שם נהנו מתוכנית נפלאה עם מדורה ומשחקים. הבנות השתתפו בתוכנית מיוחדת בבית-הכנסת ולאחר מכן נסעו לבאולינג.

זה בהחלט היה ל"ג בעומר שעשה היסטוריה...
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
2.
חני, יישר כוח על הכתבה
כ"א אייר ה׳תשס״ז
המשיכי לעשות חייל
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.