מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ז 08.05.2007

רבבה ילדי תשב"ר בכינוס אדיר בבני ברק

אלפי ילדי ה"חיידרים" של בני ברק מכל חוגי וסוגי היהדות החרדית, השתתפו בתהלוכה הגדולה והכינוס הענקי שנערך בצהרי יום ל"ג בעומר במרכז בני ברק, מטעם צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב.להמשך הכתבה ולגלריית תמונות
רבבה ילדי תשב

קדמה לכינוס הגדול תהלוכה ססגונית רבת רושם של אלפי ילדי התשב"ר, שיצאה מ"פרדס ברמן" ברחוב הרב לנדא, דרך רחוב חזון איש ועד לכיכר ברטנורא, כשה"בובות" העליזות הגדולות ולהקת כלי זמר, צועדות רוקדות לפני המחנה. המצעד הארוך ארוך שהתנהל בסדר מופתי, בהדרכת תלמידי התמימים של ישיבות חב"ד בבני ברק ואלעד, זכה למבטי אהדה והשתתפות בשמחה של דיירי השכונות החרדיות ועוברי האורח ברחובותיה המרכזיים של בני ברק.

בכיכר הגדולה בשיפולי גבעת פוניבז' הצטופפו אלפי הילדים, שמספרם נאמד ברבבבה כ"י, ובהנחייתו המופלאה של המחנך הנודע הרב טוביה זילברשטרום שליט"א, קראו פרק תהלים פסוק בפסוק, השמיעו את י"ב הפסוקים, והאזינו ברב קשב ובסדר מופתי ראוי לציון לדברי התורה והחסידות, על מעלתו של היום הגדול והקדוש ל"ג בעומר.

את ברכת גדולי התורה והחסידות הביא למעמד הכביר, הרב חנניה יוסף אייזנבך ראש ישיבת תומכי תמימים בעיר, שהשמיע ברכה קצרה לילדי החמד ולהוריהם.

המנחה הרב זילברשטרום ריתק את קהל אלפי הילדים, שישבו ממש פעורי פה, והאזינו לסיפורי והגיגי היום הקדוש הזה ודמותו של מגלה חכמת האמת התנא האלקי הרשב"י.

הופעות מוצלחות ביותר של "בובה דבה" ו"שאול חיון והחברים" ריתקו את אלפי הילדים, ובזה אחר זה עלו ילדי הת"תים על הבמה כדי לזכות בפרסי ענק, כמו "סט האנציקלופדיה התלמודית", הש"ס, הזוהר הקדוש, רמב"ם, שולחן ערוך, סט לקוטי שיחות, ולהבדיל, חמש זוגות אופניים ו5 קורקונטים חשמליים, ועוד ועוד.

הילדים זוכי הפרסים היקרים, היו מהת"תים: באבוב, גור, דושינסקי, דרכי תורה, זיו התורה, חב"ד, מונקאטש, מחנובקה, סאטמער, סלונים, סרט ויזניץ, תשב"ר ועוד.

כל המשתתפים קיבלו את הסיפרון המיוחד לל"ג בעומר שי"ל ע"י צעירי חב"ד.

היה זה מעמד עצום וכביר רושם של "יחד כל ילדי ישראל" מכל החוגים ממש, שאורו של התנא האלקי הרשב"י זיע"א, ורוחו של יוזם המפעל הקדוש כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, ריחפו על פני הקודש של זאטוטי וילדי צאן קדשים, ב"עיר התורה והחסידות" בני ברק!

ליד שולחן הנשיאות הסבו: כ"ק האדמו"ר מטשאקאווא שליט"א, המשפיע הרב לייב זלמנוב, הרב משה גרינברג מנהל בית חב"ד; הרב חנניה יוסף אייזנבך ראש ישיבת תומכי תמימים בני ברק; הרב אליהו לנדא מראשי ישיבת תו"ת המרכזית, הרב יוסף יצחק בלינוב אב"ד מרכז בני ברק; הרב שמעון משה דיסקין רב ביהכנ"ס חב"ד ברח' רש"י; הרב מרדכי גולדשמיד ר"מ ישיבת אוהל משה; חבר הנהלת הישיבה גדולה הרב אברהם רוחמקין, יו"ר "היכל מנחם" הרב שמואל אנגלסמן הרב אליעזר ויספיש מנהל ישיבת חב"ד אלעד ועוד.

המנחה הרב זילברשטרום הביע בשמו ובשם כל הנאספים, ברכה עמוקה, למי שאירגנו וניהלו את האירוע הגדול הזה לשם ולתפארת ולתהילה, תלמידי ישיבה גדולה תומכי תמימים בעיר, ואיתם תלמידי הישיבה הקטנה חב"ד באלעד, ובמיוחד לראשי מטה ל"ג בעומר, התמימים המצויינים: משה שי' בלוי, חיים שי' וייספיש, אליסף שי' לויוב ומני שי' לבייב.

בני ברק התורתית נענתה בגדול לקריאת הקודש של הרבי לכינוסי אחדות של ילדי ישראל בל"ג בעומר!
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
7 תגובות
1.
אין מלים!
כ' אייר ה׳תשס״ז
כל הכבוד למארגנים לפעילים ולמדריכים! עשיתם כבוד גדול לליובאוויטש, לרבי, לה ותורתו!
2.
ברור שהתהלוכה
כ' אייר ה׳תשס״ז
הזאת יותר גדולה מירושלים
3.
bney berak
כ' אייר ה׳תשס״ז
Rabbi Moshe Greenberg kol Hakavod. continue doing your great work
4.
חיים ויספיש
כ' אייר ה׳תשס״ז
חיים אתה גדול היה מרשים והכי יפה שבסוף שמוליק הקטן זכה בלי כוונה באופניים הגדולות
5.
הרב משה גרינברג שיחי
כ' אייר ה׳תשס״ז
ברכות להצלחה הגדולה של התהלוכה , תזכה לשנים רבות מתוך בריאות. בעזהשית
6.
הרב משה גרינברג
כ"א אייר ה׳תשס״ז
הוא יו"ר צאח בני ברק והוא הרוח החיה שמאחורי התהלוכה.

התמימים היקרים ובראשם חיים ויספיש אלייסף לויוב וכו עבדו קשה מאוד וב"ה ההצלחה נראתה בשטח.

כולכם גרמתם נחת רוח רב לרבי המשלח, ורואים שבני שלוחים אתם. כל הכבוד
7.
כל הכבוד למארגן הראשי!!! מני לבייב
כ"א אייר ה׳תשס״ז
היה אחראי להכלללללללללל

וב"ה היה מצוין
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.