מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ז 08.05.2007

צעירי חב"ד העניקו למשפחה רגעים של אושר ושמחה

האם נרצחה בפיגוע לפני כחמש שנים, והדבר היה בעיצומם של ההכנות לבר מצווה של בנם הגדול. ביום שני השבוע, התכנסו בני המשפחה לטקס בר המצווה שמחה ומרגשת לבן הקטן ברחבת הכותל המערבי, בסיוע מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" ■ עשרות בני משפחה וידידים רקדו עם ברק כשהוא נושא את ספר התורה. גם בעזרת נשים עמדו קרובות המשפחה נרגשות והרעיפו סוכריות על חתן המצוות לאחר עלייתו לתורה. מעגלי ריקודים נפתחו כשבתווך חתן המצוות נישא על כתפיים. היו אלו אכן רגעים של התרוממות רוח ושמחה אמיתית  לסיפור המלא
צעירי חב
האם נרצחה בפיגוע לפני כחמש שנים, והדבר היה בעיצומם של ההכנות לבר מצווה של בנם הגדול. ביום שני השבוע, התכנסו בני המשפחה לטקס בר המצווה שמחה ומרגשת לבן הקטן ברחבת הכותל המערבי, בסיוע מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור".

היה זה במוצאי שבת, י"ז בניסן תשס"ב, יצאו ההורים רחל ובן ציון מביתם. לשבת בשקט בבית קפה ולדון בהכנות לקראת בר המצווה של בנם, אריאל. הם נדדו בין מספר מקומות עד שבחרו בבית הקפה "מיי קופי שופ", בצומת הרחובות אלנבי וביאליק בתל אביב.

כעבור זמן מה נכנס למקום מחבל מתאבד חגור בחגורת נפץ. בן ציון עוד הספיק לקום ולומר לרחל שהוא חושד באיש. היא קמה ממקומה, אבל זה היה מאוחר מדי.

הפיצוץ גרם לפציעתם של כ– 30 בני אדם, ביניהם הבעל בן ציון ואשתו רחל שנפצעה אנושות בראשה והועברה לבית רפואה. ארבעה ימים נאבקו הרופאים על חייה, אבל בכ"ב בניסן תשס"ב הלכה רחל לעולמה. רחל בת 36 במותה. הותירה בעל, בת ושני בנים, הורים, שני אחים ואחות.

לקראת יום הבר מצווה של הבן הקטן ברק התגייסו במטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור" לשמח את נער הבר מצווה ומשפחתו בטקס בר מצווה שמחה ומיוחדת, צעירי חב"ד שרכשו ניסיון רב בטקסים מעין אלו, השתדלו להעניק למשפחה את הרגעים הכי מאושרים ושמחים ביום שמחתם.

הבוקר עמד האבא נרגש אל מול הכותל המערבי והניח תפילין לבנו כשהם מלווים על ידי הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד. עשרות בני משפחה וידידים רקדו עם ברק כשהוא נושא את ספר התורה. גם בעזרת נשים עמדו קרובות המשפחה נרגשות והרעיפו סוכריות על חתן המצוות לאחר עלייתו לתורה. מעגלי ריקודים נפתחו כשבתווך חתן המצוות נישא על כתפיים. היו אלו אכן רגעים של התרוממות רוח ושמחה אמיתית.
בסיום העניקו צעירי חב"ד לברק במתנה ספר תנ"ך מפואר עם הקדשה אישית.

בסיום הטקס הודו בני המשפחה לצעירי חב"ד על ארגון הטקס, וכן לשליח בכותל הרב יוסי הלפרין והרב שמואל וייס על עזרתם בהבאת השמחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.