מערכת COL | יום ל' ניסן ה׳תשס״ז 18.04.2007

מושב הקיץ של השלוחים: מבצע 'שלוחי תורה' יוצא לדרך

היום (רביעי) יתקיים מושב הקיץ של השלוחים בישראל באודיטוריום מופת ברחובות, ובמרכזו במהלכו יוצג מיזם 'שלוחי מבצע תורה' היוצא לדרך בימים אלו ■ לצורך הכוונת קו הפעילות של המיזם החדש ובחינת התאמתם של המועמדים להיות "שלוחי מבצע תורה", מונתה ועדת היגוי מיוחדת למיזם זה ■ לאחר שוועדת ההיגוי תמליץ על המועמד כמתאים למסירת שיעורים והרבצת תורה, הוא יוזמן לפגישה עם חברי ועדת הסניפים של צעירי-אגודת-חב"ד על מנת לבדוק את ההתאמה של המועמד להתקבל כשליח ועמידתו בקריטריונים הקבועים לקבלת שלוחים חדשים לסיפור המלא
מושב הקיץ של השלוחים: מבצע 'שלוחי תורה' יוצא לדרך
היום (רביעי) יתקיים מושב הקיץ של השלוחים בישראל. הכינוס יתקיים באודיטוריום מופת ברחובות, ויעסוק במגוון נושאי פעילות והלכה לקראת תהלוכות וכינוסי הענק בל"ג העומר ופעילות רשת מפעלי הקיץ של בתי חב"ד. מצעירי אגודת חב"ד המארגן את הכינוס נמסר, שהכינוס יפתח במושב מיוחד במהלכו יוצג מיזם 'שלוחי מבצע תורה' היוצא לדרך בימים אלו.

בשורה חשובה בהפצת המעיינות

ראשיתו של המיזם בכינוס השלוחים העולמי שהתקיים סמוך לר"ח כסלו התשס"ז, בו הכריז הרב משה קוטלרסקי, מנהל הכינוס וסגן יו"ר המרכז לענייני חינוך העולמי שבניו יורק, על הרחבת המיזם העולמי של המרכז לעניני חינוך "שלוחי מבצע תורה" - גם לאה"ק, וזאת בתיאום ובאמצעות צעירי אגודת חב"ד בארה"ק, בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב.

בפתח האירוע המרכזי של כינוס השלוחים העולמי - הבנקעט - הכריז הרב קוטלרסקי כי ר' משה טאבטסיניק, חתנו של ר' שמואל רוהר נתן את הסכמתו לתרום את המימון לשכרם של עשרה "שלוחי מבצע תורה" חדשים שייצאו לשליחות מיוחדת וממוקדת - הרבצת התורה - במסגרת בתי חב"ד הפועלים ברחבי ארצנו הקדושה, ובכך לתת תנופה ל"מבצע תורה" ולחזק את מפעל השליחות כולו. אלפי השלוחים שנוכחו בכינוס הצדיעו לתורם הנכבד ולמשפחת רוהר על התמיכה הגוברת והולכת שלהם לפרויקטים השונים של תנועת חב"ד


ועדת ההיגוי

במהלך חודשי החורף הגיע הרב משה קוטלרסקי לארץ למספר פגישות עם הנהלת צעירי אגודת חב"ד והשלוחים חברי ועדת הסניפים בצאגו"ח במטרה לגבש את התכנית. במפגש המסכם השתתף גם הרב אפרים מינץ, שמרכז את מיזם "שלוחי מבצע תורה" בארה"ב ואחראי גם על מיזם ה-JLI היוקרתי.

לצורך הכוונת קו הפעילות של המיזם החדש ובחינת התאמתם של המועמדים להיות "שלוחי מבצע תורה", מונתה ועדת היגוי מיוחדת למיזם זה, המורכבת מרבנים ומשפיעים, מרביצי תורה ותיקים בארה"ק (לפי סדר הא"ב): הרב זלמן גופין, הרב חיים שלום דייטש, הרב יוסף יצחק הבלין, הרב נפתלי ליפסקר, הרב יוסף צבי סגל.


מינוי השלוחים

לאחר שוועדת ההיגוי תמליץ על המועמד כמתאים למסירת שיעורים והרבצת תורה, יוזמן המועמד לפגישה עם חברי ועדת הסניפים שע"י הנהלת צאגו"ח באה"ק, על מנת לבדוק את ההתאמה של המועמד להתקבל כשליח באה"ק ועמידתו בקריטריונים הקבועים לקבלת שלוחים חדשים באה"ק. לאחר מכן ייערך השיבוץ מול בית חב"ד שבמסגרתו יוכל המועמד להתקבל כ"שליח תורה".


גם ליישובים קטנים

המיזם החדש תוכנן כך ששלוחי מבצע תורה יוכלו לפעול גם ביישובים קטנים שבהם אין צורך בשליח קבוע למטרה זו. על פי התכנית, מספר בתי חב"ד יהיו שותפים בהפעלת שליח מבצע תורה באזור פעילותם.


הזדמנות לאברכים המעוניינים בשליחות


עבור אברכים המצטיינים בידע תורני וביכולת הסברה ומעוניינים להשתלב בחיי שליחות, מדובר בהזדמנות פז שתאפשר לאברכים שיתקבלו למיזם לעסוק בהרבצת תורה והפצת מעיינות החסידות, כשמשכורתם משולמת באופן סדיר מקרן המיזם.

המעוניינים בקבלת טפסים להצגת מועמדות, יפנו למטה "שלוחי מבצע תורה", צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר), ת"ד 14 כפר חב"ד 72915, או באמצעות פקס שמספרו 03-9606169. יש לציין שם מלא, כתובת למשלוח הטפסים וטלפון זמין לצורך בירורים.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
היגוי
א' אייר ה׳תשס״ז
מה תפקיד חברי הועד, ולמה הרב רוט לא בועד?
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.