מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשס״ז 31.03.2007

שירות חדש לשלוחים: מערכת למציאת מורים פרטיים

אחד הבעיות המטרידות את השלוחים הנמצאים במקומות רחוקים היא סוגיית חינוך ילדיהם. כפתרון לבעיה מפעיל משרד השלוחים כמה פרויקטים חינוכיים לילדי השלוחים: בית ספר און-ליין, כינוסים חודשיים, ועוד. גם עבור השלוחים שמחפשים לילדיהם מורה פרטי חשבו בארגון, ולאחרונה נחנכה מערכת מתקדמת למציאת מורים פרטיים לילדים  לסיפור המלא
שירות חדש לשלוחים: מערכת למציאת מורים פרטיים

אחד הבעיות המטרידות לא אחת את השלוחים הנמצאים במקומות רחוקים היא סוגית חינוך ילדיהם. כפתרון לבעיה מפעיל משרד השלוחים, הפועל תחת ה'מרכז-לענייני-חינוך', כמה פרויקטים חינוכיים לילדי השלוחים: בית ספר און-ליין, כינוסים חודשיים, ועוד.

גם עבור השלוחים שמחפשים לילדיהם מורה פרטי חשבו בארגון, ולאחרונה נחנכה מערכת מתקדמת למציאת מורים פרטיים לילדי השלוחים. המערכת מופעלת כחלק מהמחלקה לסידור שליחות של הארגון, הדואג בכל השנה לסידור ותיווך בין מאות שלוחים ובחורים מכל רחבי העולם.

כמו במערכת למציאת שליחות, השלוחים ממלאים את הפרמטרים שהם מחפשים מהמורה בטופס אינטראקטיבי מיוחד. בחורים או אברכים המעוניינים לסייע לשלוחים בחינוך ילדיהם, ממלאים אף הם, טופס ובו פירוט יכולותיהם, והתקופה בה ירצו לשמש בתפקיד. המערכת מבצעת השוואה בין הנתונים ומקשרת בין השליח ובין המועמד לשליחות.

בנוסף לכך, נחנך לאחרונה חלק נפרד המתמקד ב'דבר החם' בתקופה זו אצל בחורים (בעיקר באמריקה): מציאת קעמפ להעביר בו את הקיץ כחלק מהצוות. גם כאן המערכת תתווך בין השלוחים המחפשים צוות לבין הבחורים.

במשרד השלוחים מרוצים מאוד מהתפתחות המערכות המתקדמות לסידור שליחות, ומהתגובות הנלהבות שזורמות מציבור השלוחים, בכך שהיא חוסכת להם את הזמן וכאב הראש שהיה כרוך במציאת עזר לשליחות.

לשליחת טופס בקשה לשלוחים או בחורים (גם דוברי עברית): לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.