מערכת COL
|
יום ז' ניסן ה׳תשס״ז
26.03.2007
ניגון לילדים לפרקו של הרבי בתהילים - פרק ק"ו
בשנים האחרונות מקליט ר' אלאור וולנר מראשון-לציון ניגון על כל פרק התהלים של הרבי. "המטרה היא להקל על ילדי התלמוד תורה לומר את פרקו של הרבי", מסביר וולנר. לתגובות: [email protected]. להאזנה: לחצו כאן
ר' אלאור וולנר
לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
11 תגובות
1.
הקלה ???
ז' ניסן ה׳תשס״ז
זה מקל על הילדים לומר את הפרק?
דחיסת המילים הזו, ממש לא מקילה כי אם מקשה, מה גם שמרגישים שהמילים הולבשו על המנגינה, אין התאמה בקצב וברצף!
דחיסת המילים הזו, ממש לא מקילה כי אם מקשה, מה גם שמרגישים שהמילים הולבשו על המנגינה, אין התאמה בקצב וברצף!
2.
תודה תודה רבה!!
ז' ניסן ה׳תשס״ז
התל שלי בהתלהבות בזכות זה!!
תודה רבה רבה
מורה
תודה רבה רבה
מורה
3.
איך להקל
ז' ניסן ה׳תשס״ז
אם רוצים להקל על הילדים ראשית יש לעשות את זה ליותר לאט לא מהר בצורה נעימה
ושנית ....תחשוב לבד
ושנית ....תחשוב לבד
4.
בחיידר שלנו...
ז' ניסן ה׳תשס״ז
שרים כל שנה רק את הניגונים של הרבי של אלאור. והילדים יודעים חלק את הפרק. לא יתכן לעשות את הפרק יותר לאט כי גם ככה הפרק ארוך והוא יתחיל לשעמם את הילדים., . יישר כח!!
5.
אלאור,
ז' ניסן ה׳תשס״ז
לא על כל תגובת נגד תכתוב תגובת בעד...
זה שקוף מדי...
התלמידים שלי, בתלמוד תורה שלי וכו
קלטנו את הקטע ולא כ"כ אהבנו את הניגון, זה הכל!
זה שקוף מדי...
התלמידים שלי, בתלמוד תורה שלי וכו
קלטנו את הקטע ולא כ"כ אהבנו את הניגון, זה הכל!
6.
ישר כח!
ז' ניסן ה׳תשס״ז
הלבשת הפרק על ניגון זה ממש נותנת טעם אחר לאמירת הפרק, וללימודו ע"י התלמידים.
ולכל המלינים על הטקסט הארוך- מה לעשות לא הר אלאור וולנר קובע את אורך הפרק שאותו אומרים....
ולכל המלינים על הטקסט הארוך- מה לעשות לא הר אלאור וולנר קובע את אורך הפרק שאותו אומרים....
7.
לשואלים:
ז' ניסן ה׳תשס״ז
מטרת הקלטת הפרק, כדי שילדים יאמרו יחד עם ההקלטה את פרק הרבי.בפעמים הראשונות זה קצת קשה, אבל מנסיון (9 שנים) הם מתרגלים לקצב מהר מאד.אם הפרק היה מוקלט לאט - אחרי כמה פעמים, הילדים כבר לא היו מגלים סבלנות לקצב שלו.
תודה למעירים (ומאירים).
א.ו.
תודה למעירים (ומאירים).
א.ו.
8.
הפרק בשיר
ז' ניסן ה׳תשס״ז
מי שרוצה להקל על ילדיו את לימוד הפרק בעל פה חייב ללמד בדרך שירה בנותינו בשנה שעברה ידעו את כל פרק ק"ה ע"י שירה כבר בשבוע הראשון לאמירת הפרק ע"י שיר שחובר בבית ספר חב"ד בנחלה השיר בנוי על ניגוני חב"ד. גם השנה בנותינו ידעו את הפרק בזכות השירה. כי הפרק הולחן במנגינות של ניגוני חב"ד מי שרוצה את הפרק שיפנה לבית ספר חב"ד בנחלה וילדיו ידעו את הפרק.
9.
אם לומר את האמת..
ח' ניסן ה׳תשס״ז
לא היה מזיק יותר רגש חסידי עמוק, שחסר בשיר הזה,
הילדים כל שנה לומדים את הפרק בע"פ וזאת כי כל יום אחרי התפילה הם שרים את זה עם המורה, ולא עם איזה ניגון חצי מזייף...
בכל שכוייח על הנסיון!
הילדים כל שנה לומדים את הפרק בע"פ וזאת כי כל יום אחרי התפילה הם שרים את זה עם המורה, ולא עם איזה ניגון חצי מזייף...
בכל שכוייח על הנסיון!
10.
הבעיה שלנו היא......
ח' ניסן ה׳תשס״ז
אלאור
שמעתי את הניגון ואני מורה,
ומיד כששמעתי על השניה הראשונה הבנתי שהניגון יפה קליט ונעים לאוזן
אינני מבין מדוע אנשים לא יודעים לפרגן לאנשים מוכשרים
אולי מקנאים?
זה נראה שמישהו שם רודף את הכתבה עליך
מה קרה לכם אנשים
תגידו תודה על האפשרות שהבן אדם נתן לכם להוריד ניגון לילדים,
אני מפרגן לך מכל הלב כל הכבוד לך תמשיך להצליח כל הכבוד לך
ואל תבוש מפני המלעיגים
הבן שלי בגן נהנה ממך ואוהב אותך ומחכה לרגע שתגיע
בהצלחה
י.
כפ"ח
שמעתי את הניגון ואני מורה,
ומיד כששמעתי על השניה הראשונה הבנתי שהניגון יפה קליט ונעים לאוזן
אינני מבין מדוע אנשים לא יודעים לפרגן לאנשים מוכשרים
אולי מקנאים?
זה נראה שמישהו שם רודף את הכתבה עליך
מה קרה לכם אנשים
תגידו תודה על האפשרות שהבן אדם נתן לכם להוריד ניגון לילדים,
אני מפרגן לך מכל הלב כל הכבוד לך תמשיך להצליח כל הכבוד לך
ואל תבוש מפני המלעיגים
הבן שלי בגן נהנה ממך ואוהב אותך ומחכה לרגע שתגיע
בהצלחה
י.
כפ"ח
11.
מצטרף ל-5
ח' ניסן ה׳תשס״ז
די כבר.