מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשס״ז 21.03.2007

תיאטרון ניוטאון אירח אירוע ל'מעגל הידידות'

ד"ר רוברט גריפית', מומחה העומד בראש "וודס" לילדים עם צרכים מיוחדים, הופיע באירוע תמיכה בארגון עמית 'מעגל הידידות' החב"די והצהיר: "אנחנו לא יכולים להשתוות לאיכות שאתם מעניקים" ■ 200 איש השתתפו באירוע שנערך בבית-חב"ד בוקס קאונטי שליד פילדלפיה. השליח הרב יהודה שם-טוב ורעייתו חילקו תעודות הוקרה למתנדבים בוגרים שיחד עם 70 בני נוער סייעו לבני גילם הסובלים ממוגבלויות ■ לאחר הקוקטייל והנאומים, הנוכחים המשיכו לתיאטרון עיירת ניוטאון וצפו במופע של אמן אחיזת-העיניים וקורא המחשבות היהודי מארק סיילם  לדיווח מלא ותמונות
תיאטרון ניוטאון אירח אירוע ל'מעגל הידידות'

מעל מאתיים איש השתתפו באירוע התמיכה הראשון ל"מעגל הידידות" בצפון דלוור וואלי בפנסילבניה. הסניף מפגיש בני נוער עם ילדים עם מוגבלויות גופניות ומפעיל עבורם תוכניות, משחקים ואירועים יהודיים.

לדברי הרב יהודה שם-טוב, השליח הראשי לאזור בוקס קאונטי שליד פילדלפיה, האירוע זכה להצלחה מרשימה. הסניף נפתח לפני מספר שנים ומעורבים בו כבר 100 משפחות.

"מעגל הידידות הוא ביטוי למצוות אהבת-ישראל במובן הכי עמוק", הרב שם-טוב אמר בדבריו לקהל שהתכנס באולם פוזז המרכזי בבית-חב"ד בהנהלתו בעיירה ניוטאון.

הנוכחים הגיעו לכבד את 70 המתנדבים בארגון ועמדו לקוקטייל ריחני וטעים ושוחחו עם עמיתים וחברים. הרב שם-טוב ורעייתו מרים העניקו למתנדבים הממשיכים ללימודים אקדמאים תעודות הוקרה עבור "עבודתכם הנפלאה". 

יו"ר כבוד של האירוע היה ד"ר רוברט גריפית'. הוא עומד בראש "וודס", מוסד מקומי המשרת ילדים עם צרכים מיוחדים. בדבריו, גריפית' שיבח את העבודה של מעגל הידידות והעיד על הדרך הייחודית שמתנדבי הארגון החב"די עובדים עם הקהל שלו.

"לארגון שלי יש הרבה מתנדבים. אבל אנחנו לא יכולים להשתוות לאיכות שמעגל הידידות מספק לקליינטורה היהודית", ד"ר גריפית' הצהיר לקול תאושת הנוכחים.

משם הקהל צעד מעבר לכביש הצר והמושלג לתיאטרון העיירה וצפו בהופעה מדהימה של מארק סיילם, האמן היהודי הזוכה לשבחים וגבות מורמות בשל יכולתו לנחש מחשבות ותנועות.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
shemtov
ב' ניסן ה׳תשס״ז
shemtov´s just keep on buliding. dont stop wont´cha.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.