מערכת COL | יום כ"ה אדר ה׳תשס״ז 15.03.2007

היום: יצא לדרך הפרויקט שיסייע לבני השלוחים בעולם

אחת מההחלטות שהתקבלו במהלך כינוס-השלוחים העולמי, היה, כפי שדווח ב-COL, ייסוד תכנית סיוע מיוחדת עבור ילדי השלוחים, בה יצרפו אל כל ילד בחור או אברך כולל, והוא יסייע לו ב'שיעורי הבית' וכן ישמש עבורו כמשפיע ■ היום (חמישי) לאחר עבודה מאומצת, הפרויקט החדש יצא לדרך ■ "כולנו תקווה שהפרויקט החדש יצליח ויתן מענה לילדי השלוחים בעולם", מאחל הרב בערל' פרנקל העומד מאחורי הקלעים בשיחה עם COL לסיפור המלא
היום: יצא לדרך הפרויקט שיסייע לבני השלוחים בעולם
שליח צעיר. צילום ארכיון: אלי קאהן COL
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

היום (חמישי) הכריז ה'מרכז-לענייני-חינוך' על פתיחת התוכנית החדשה שתסייע לבני השלוחים ברחבי העולם. על הקמפיין החדש מופקד האברך המוכשר ר' בערל' פרנקל מקראון-הייטס.

"ישנם בני שלוחים רבים ברחבי העולם שאינם מתגוררים בסביבה של 'חדר', ואנו חשבנו כיצד ניתן לתת גם להם תחושה דומה", הוא אומר בשיחה עם COL בניו-יורק. לאחר מספר התעייצויות של חברי ה'מרכז' הוחלט על הקמפיין הבא: בחורים, או אברכים צעירים ילמדו שעה ביום עם כל ילד וילד. "זה יכול להיות באמצעות הטלפון ויכול להיות בלימוד משותף פנים מול פנים, בהתאם לתנאים המגורים", הוא מסביר.

כזכור, כפי שדווח ב-COL, הפרויקט נולד במהלך כינוס-השלוחים. "כפי שכבר הוזכר בשנים עברו, כ"ק אדמו"ר זי"ע הורה למנות ועד מיוחד למילוי החלטות הכינוס", כתב הרב משה קוטלרסקי מה'מרכז-לענייני-חינוך' לאלפי השלוחים בעולם לאחר הכינוס, "אחד מנושאי הכינוס המרכזיים בשנה זו היה הדאגה עבור בני הנוער שלנו, וכן עבור חינוך ילדי השלוחים שצריכים לעזוב את בתיהם בגיל צעיר ולהתחנך מחוץ לביתם.

"במהלך הכינוס נתקבלו החלטות בב' נושאים אלו. עבור ילדי השלוחים (גילאי 11-15) הוחלט לייסד תכנית סיוע מיוחדת, בה יצרפו אל כל ילד בחור או אברך כולל, והוא יסייע לו ב'שיעורי הבית' שלו וכן ישמש עבורו כמשפיע. עבור הנערים בגילאי הסיכון (16-22), הוחלט לפתוח בתכניות שונות בסיוע השלוחים והשלוחות שיחיו. ה'ועד למילוי החלטות הכינוס' עובד בימים אלו ע"מ להביא החלטות אלו לידי פועל".

ואכן, ממחשבה למעשה. היום (חמישי) התוכנית יצאה לדרך בשעה טובה. מאחורי היוזמה, כאמור, עומד הרב פרנקל הנעזר באנשי חינוך מקצועיים מהשורה הראשונה. "ישנם ילדי שלוחים המגיעים לגיל בו הם אמורים להיכנס לישיבה, אולם הם לא הגיעו לרמת ההספק של ילד שלמד ב'חדר' מסודר ולכן אנו ננסה לצמצם את הפערים בעזרת התוכנית החדשה", הוא אומר ומסיים באיחול ותקווה: "כולנו תקווה שהתוכנית החדשה תצליח ותתן מענה נכון לילדי השלוחים".

ל-COL נמסר, כי גם את התוכנית המיוחדת הזו, ממנת משפחת רוהר. בחורים ואברכים המועניינים ליטול חלק בתוכנית החדשה מוזמנים להיכנס לאתר הבא שהוקם במיוחד לשם-כך: www.myshliach.com.
לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
10 תגובות
1.
picture
כ"ה אדר ה׳תשס״ז
the picture of the kid on the web site, speaks valumes about what thsi project is all about.
2.
אולי זהו תכנית רק עבור בני שלוחים ראשיים...
כ"ה אדר ה׳תשס״ז
אני לא מבין, התכנית אמנם נפלאה, וכמובן ישנם הוצאות כספיות, אבל באם ההוצאות ממומנות ע"י משפחת ראהר והבחורים הינם מתנדבים, מדוע נדרש מהשלוחים שרובם חיים מיד לפה, על משכורות קטנות ביותר, אלה שבאמת בקושי מסתדרים עם ילדיהם וצריכים את הסיוע מתכנית מופלאה זו, מדוע דורשים מהם $7.50 עבור כל שיעור!!!??? זאת אומרת אשר בשביל ה"זכות" שבחור ישיבה יאני יעזור לבן השליח, הרי עבור כל שיעור של כל ילד (נגיד 4-5) ישלם $7.50 ובאם ירצה שזה יהיה קשר יומי, כפי התכנית, הרי שבחודש זהו מאות דולרים??? איפה הסבסוד והעזרה?? אולי זהו תכנית רק עבור בנישלוחים ראשיים או שלוחים עשירים??
3.
kol hakavod
כ"ה אדר ה׳תשס״ז
kol hakavod to the Shluchim Office! Keep up the great work!!

A Shliach
4.
כל הכבוד לשלוחים אופיס
כ"ה אדר ה׳תשס״ז
ובמיוחד לר גדלי שמטוב על העזרה הנפלאה למען השלוחים
5.
TO # 2
כ"ה אדר ה׳תשס״ז
THIS IS ONLY TO COMPETE WITH THE SCHLUCHIM OFFICE.
6.
This is an amazing project!!!
כ"ה אדר ה׳תשס״ז




My son is already learning with some one and it has done him wonders.
In todays day and age when a touters take between $25 - $50 this is a real help!
7.
Yesher Koach
כ"ה אדר ה׳תשס״ז
To Merkos, Rabbi Kotlarsky and the wonderful Rohr family for everything you continue to do for shluchim and their families around the world
Mimenu Yiru Vchen Yaasu
8.
to 3
כ"ו אדר ה׳תשס״ז
this program is not from the shluchim office rather from Rabbi kotlarsky
9.
לשנות הצילום
כ"ו אדר ה׳תשס״ז
זה לא צילום של בן שליח. לכאורה צריכים לשנות לציור יותר חסידי וכו
10.
YASHER KOACH!!!!!!!!!!
כ"ו אדר ה׳תשס״ז
Thank you Rabbi Kotlarsky
Thank you Merkos
Thank you Rohr family

FOR ALL THAT YOLL THAT YOU DO FOR SHLUCHIM

נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.