מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשס״ז 05.01.2007

הר חומה: טקס פתיחת ספריה לילדים

שכונת הר חומה בירושלים זוכה להינות מפרוייקט נוספת של בית חב"ד בראשות השליח ורב הקהילה הרב מנחם ברנד בפתיחת ספריה לילדים ומבוגרים אשר נתרמה ע"י קרן 'עזרת מנחם 'ישראל צרפת, ותנוהל ע"י אגף הפעילות בראשות הרב מנחם טורקוב. את טקס, שהתקיים הערב, כיבדו בנחכותם חבר מועצת העיר הרב יעקב שנור וכן הרב נפתלי רוט מנהל מרכז חינוכי חסידותי והעסקן החב"די הרב חיים מנדלסון ועוד אישים נוספים ובראשם הנדיב ר' יוסף אזרף אשר תומך רבות בבית חב"ד.
הר חומה: טקס פתיחת ספריה לילדים
את האירוע פתח הרב מנחם בר כוכבא אשר הינחה את הערב בטוב טעם והזמין את ראשון הדוברים חבר מועצת העיר הרב יעקב שנור ששיבח את פעולות בית חב"ד וקרא למשתתפים להמשיך ולתמוך בבית חב"ד בבניה של המוסדות השונים אשר תחת בית חב"ד.

אחריו עלה לשאת דברים נציג צא"ח הרב נפתלי רוט מנהל מרכז חינוכי חסידותי אשר בטוב טעם טיבל את דבריו עם גימתריאות שונות קישר בין הנדיב ר' אזרף והרב ברנד עם הר חומה בדבריו הביע התפעלות גדולה מהתפתחות בית חב"ד והזכיר כי רק לפני כשנה היה בחוג בית אצל הרב ברנד וכבר הדברים התקדמו למוסדות של ממש, בסיום דבריו פנה הרב רוט לר' אזרף כי יש לדאוג לבניין עבור בית חב"ד אשר יהיה לשם ולתפארת.

לאחר הרב רוט הזמין המנחה את הנדיב ר' יוסף אזרף אשר הגיע מחו"ל וזכה להשתתף בחנוכת הספריה. ר' יוסף אזרף בדבריו ציין את הקשר שיש לו עם חב"ד והרבי משנים עברו ואיך שיש להמשיך בדרך של קירוב לבבות בכל דרך בהמשך דבריו שיבח ר' יסף את השליח הרב ברנד וציין כי גאה להיות תומך גדול של בית חב"ד וכן ימשיך לעשות כך בסיום דבריו הבטיח כי בפעם הבאה שיגיע זה יהיה עבור חנוכת בית עבור בית חב"ד וזכה לתשואות של מחיאות כפיים מאת המשתתפים.

בהמשך עלה לשאת דברים חבר הנהלת בית חב"ד והשליח לשכונת גילה הרב הירש פרבר שציין בדבריו את התקדמותו המהירה של בית חב"ד הר חומה בכל התחומים וציין את התמסרותם של השליח הרב ברנד וזוגתו איידי לבית חב"ד ואשר התוצאות מדברות בפני עצמם בזכות מסירות זו.

אחרון הדוברים עלה לשאת דברים השליח ורב הקהילה הרב מנחם ברנד אשר בראשית דבריו ציין כי לכל ההצלחה יש שותפים נוספים והם השליחים הנוספים הרב מנחם וזוגתו תהילה טורקוב בהמשך דבריו הביע תודתו לכל המשתתפים וציין את עזרת כל אחד מראשי המשתתפים לבית חב"ד בכל תחומי פעילות בית חב"ד.
לאחר נשיאת הדברים ניגש הקהל לחנוך את הספריה ע"י גזירת סרט וקביעת מזוזה, לאחר מכן ניגשו לומר לחיים ולהתכבד בכיבוד שהוכן לטקס זה.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
למשפחת ברנד היקרה,
ט"ו טבת ה׳תשס״ז
בהצלחה רבה רבה,

תמשיכו ליזום פעולות חדשות ומגוונות. עלו והצליחו!


ד"ש מק.גת
2.
הירשלה
ט"ו טבת ה׳תשס״ז
טוב לראותך
3.
אין עליך חיים.
י"ח טבת ה׳תשס״ז
חיים מנדלזון טוב לראות אותך
מנחם ק. - פלורידה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.