מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשס״ז 26.12.2006

בית חב"ד יבנה חנך מרכז רווחה קהילתי "חסדי שלמה"

ביבנה נחנך מרכז רווחה קהילתי "חסדי שלמה" שיפעל בבית חב"ד ביבנה בהנהלת שליח חב"ד בעיר הרב יוסף יצחק לרר. המרכז הוא פרויקט חסד משותף של בית חב"ד עם צעירי אגודת חב"ד ונציגם ר' רונן זינגר וחברת 'לוטוס' בבעלות מר אילן בן דב שהקים את המרכז לזכר אביו מר שלמה בן דב ז"ל ולרווחת הקהילה ? המרכז מספק ארוחות חמות לנזקקי העיר יבנה ובעתיד הקרוב יבחנו הנהלת בית חב"ד ביבנה ו"חסדי שלמה" להרחיב את תחומי פעילותו גם להכשרות וחוגים לילדים ולבוגרים במטרה לספק צרכים נוספים וחשובים לסיפור המלא
בית חב
ר' רונן זינגר, מר אילן בן דב, והרב יוסף יצחק אהרונוב (צילום: י. בלינקו)
בשבוע שעבר, הוסר הלוט ממרכז הרווחה הקהילתי "חסדי שלמה" הממוקם בבית חב"ד ביבנה. המרכז הוא פרויקט חסד משותף של בית חב"ד בראשות השליח הרב יוסף יצחק לרר, צעירי אגודת חב"ד שנציגם ר' רונן זינגר יוזם הפרויקט והרוח החיה בו וחברת לוטוס, בבעלות מר אילן בן דב.

מרכז "חסדי שלמה" הוקם על ידי מר אילן בן דב לזכר אביו מר שלמה בן דב ז"ל ולרווחת הקהילה.

מרכז זה מספק כיום ארוחות חמות לנזקקי העיר יבנה ובעתיד הקרוב יבחנו הנהלת בית חב"ד ביבנה ו"חסדי שלמה" להרחיב את תחומי פעילותו גם להכשרות וחוגים לילדים ולבוגרים במטרה לספק צרכים נוספים וחשובים.

באירוע שכלל הסרת הלוט, קביעת מזוזה והדלקת נרות חנוכה ע"י מר אילן בן דב ובני משפחתו, השתתפו הרב יוסף יצחק אהרונוב יו"ר צאגו"ח ואגו"ח, מר צבי גוב ארי ראש עיריית יבנה, הגב' צביה אוחנה מנהלת אגף הרווחה בעיר, מר קובי ויזל מנכ"ל חברת לוטוס, מר מוטי בסר יו"ר חוג ידידי בית חב"ד, מר מוטי ארואסטי כדורסלן העבר של מכבי ת"א ונבחרת ישראל, מתנדבי "חסדי שלמה" ו-70 מקהל הסועדים במקום בימות השבוע.

את האירוע הנחה ר' רונן זינגר שנשא דברי ברכה. עוד כובדו בדברי ברכה: הרב צבי גרינוולד מכפר חב"ד, ראש עיריית יבנה, ונציגי הסועדים שברכו את התורם ומר אילן בן דב שהודה בראש ובראשונה לסועדים על שנתנו לו את הזכות הגדולה לתרום. הנוכחים שיבחו את כל הפועלים להצלחת הפרויקט והביעו את תקוותם להגשמתם המוצלחת של הפעילויות הנוספות המתוכננות.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
כל הכבוד אילן.
ו' טבת ה׳תשס״ז
כאחד שלמד להכיר אותך לאחרונה, אני מוריד בפניך את הכובע , אל אף שאנני מופתע, אתה איש של חסד. מדהים שאלוקים יודע בדיוק למי לתת כדי לתת....
שההצלחה תאיר לך פנים, ושיהיה לך חיים מאושרים.
2.
ישר כוח והוקרה
ו' טבת ה׳תשס״ז
לרב יוסי לרר לצוות ולכל התורמים ישר כוח והוקרה רבה על הפעילות הנפלאה. אחד מידידיך.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.