מערכת COL | יום ה' תשרי ה׳תשס״ז 27.09.2006

הרב קנטור - ה'נואם מפתח' בכינוס השלוחים

הרב יוסף-חיים קנטור, השליח הראשי לתאילנד, יהיה ה'נואם מפתח' בטקס הסיום החגיגי של כינוס השלוחים העולמי שייערך בחודש הקרוב. "הוא דוגמא-חיה, מדבר טוב והפעולות שלו קיבלו חשיפה באסון הצונאמי", גורם במרכז-לענייני-חינוך הסביר את הבחירה בו על-ידי הועד המארגן ■ הרב משה קוטלרסקי ואנשיו ביקרו היום (שלישי) באולם התערוכות "גרדן סטייט' בסומרסט, ניו-ג'רזי, שם ייערך ה'בנקעט'. "הם משקיעים הרבה שייראה מפואר. זה מקום ענק", דיווחו ל-COL  לסיפור המלא
הרב קנטור - ה'נואם מפתח' בכינוס השלוחים

ההכנות לכינוס השלוחים העולמי נכנסות להילוך גבוה. ועד המארגן ביקר היום (שלישי) באולם בו ייערך טקס הסיום ומגלים כי הנואם המרכזי באירוע היוקרתי יהיה הרב יוסף-חיים קנטור מבנקוק.

שליח חב"ד ורבה הראשי של תאילנד יישא את ה"קי-נוט אדרעס" - הנאום 'הקובע את הטון' ורבים רואים בו סיכום פעילות והצגת מתווה לפעולות השלוחים לשנה הקרובה. אלפי שלוחים מגיעים לכינוס השנתי שנערך מידי חודש חשוון בסביבת מרכז חב"ד העולמי בקראון-הייטס, ניו-יורק.

בועד המארגן של הכינוס חברים כעשרים שלוחים מהעולם וראשי ה'מרכז-לענייני-חינוך'. "כל אחד יכול להציע שמות ואז בוחרים לפי רוב. והרב קנטור קיבל רוב", חבר בועד סיפר בשיחה עם מערכת COL בניו-יורק.

"ואני שמח על הבחירה. הרב קנטור הוא דוגמא-חיה, מדבר טוב והפעולות שלו קיבלו חשיפה עולמית לאחר אסון הצונאמי באסיה", הגורם הוסיף.

"בשנים האחרונות הועד ניסה לבחור בשלוחים צעירים-יחסית", המקור אמר בהתייחס לבחירת הרב שלום-משה פלטיאל, השליח בפורט-וושינגטון ניו-יורק, שנאם בשנת תשס"ד, והרב בערל לאזאר, השליח ורבה הראשי לרוסיה שנאם בתשס"ו.

תיאומים להכנת 'בנקעט נהדר'

ה'בנקעט' הוא האירוע המסכם את הכינוס והשלוחים מביאים אליו את תומכיהם הבכירים. מבחינת רבים, האירוע מצליח לשקף את כוחו של הרבי והעוצמה של ליובאוויטש כיום. אם זה בכמות - ההיקף הגיאוגרפי של בתי-חב"ד ומוסדות או באיכות - האמונה החזקה, השכנוע העמוק והמרץ הרב איתם השלוחים פועלים.

כפי שדיווחנו, ה'באנקט' נודד השנה לניו-ג'רזי הסמוכה. התאריך שנבחר הוא כ"ח חשוון ומצפים לאכלס 3 אלף איש באולם 'גרדן סטייט אקזיבט סנטר', מרכז תערוכות בעיר סומרסט. במקום ביקרו היום (שלישי) ראשי הועד המארגן מטעם המרכז-לענייני-חינוך.

"זה מקום ענק ואנחנו מקווים שזה יהיה הבנקעט הכי גדול בתולדות הכינוס", אמר ל-COL חבר במשלחת שכלל את הרב משה קוטרלסקי, הרב ליפא ברענן, ר' מענדל קוטלרסקי ומספר נוספים.

בשנים קודמות ב'הילטון' במנהטן וב'מאריוט' בברוקלין. "זה אמנם לא כמו ההילטון", הגורם הודה. "אבל הם משקיעים הרבה כדי שהוא ייראה מפואר עם וילונות וכולי. התוצאה הסופית תהיה נהדרת".

המשלחת נפגשה עם ראשי מרכז התערוכות ואנשי הקייטרינג, ואת הטיפול בסאונד והוידיאו הם מפקידים בידי מקצוענים. זה יהיה ה'באנקט' הכי מוצלח, הם מקווים.

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
כל הכבוד
ה' תשרי ה׳תשס״ז
כל הכבוד

אני וחבריי השלוחים מצפים כל שנה להביא את ראשי הקהילה שלנו ותומכינו למעמד ההיסטורי החוזר על עצמו כל שנה ביתר עוצמה

תודה מעומק הלב להרב קוטלרסקי ועוזריו במרכז על האירגון המופלא
2.
אמרתם 3000?
ה' תשרי ה׳תשס״ז
יש 396 שולחנות ובכל אחד עשר מקומות. ז"א כמעט 4000
3.
בחירה מצוינת
ה' תשרי ה׳תשס״ז
אני שמעתי את הרב קנטור נואם כמה פעמים ואני חושב שהוא יעשה עבודה טובה מאוד מה גם שהוא דוגמא אמיתית של שליח שאוהב לעזור ולסייע לשלוחים בכל העולם ומקושר לרבי באמת.
4.
קי-נאוט (KEE-NOTE)
ה' תשרי ה׳תשס״ז
הוא הכינוי למסמר הערב, זה המוסר את הנקודה המרכזית של האירוע.

תרגום מילולי של המושג הוא אכן נואם מפתח, אבל בהחלט לא משמעות התואר.

הרעיון הוא, כללית, שהנאום הזה הוא המפתח להבנת ציר הערב, במלים אחרות, הנאום המרכזי.

כל טוב ובהצלחה.

שמי"ם.
5.
מעולה
י"ט חשוון ה׳תשס״ז
ב"ה בחרתם אנשים מקסימים מרצים מעולים ישר-כח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.