מערכת COL | יום כ"ח אלול ה׳תשס״ו 21.09.2006

באריזונה התחננו לקיים מניין לימים הנוראים

כמות התושבים היהודיים במעסה, אריזונה, גדלה אולם מניין תפילה לא התקיים  שם כבר מספר שנים. השליח הרב לייבל בלוטנר נענה לקריאה והודיע על קיום תפילות בימים הנוראים באולם 'מרכז הועידות'. התושבים הגיבו בהתלהבות ודוחפים אותו להקים בית-חב"ד קבוע בעיר. "אין כיום בעיר משהו שיהודים יכולים להזדהות איתו", אומר הרב בלוטנר. רעייתו גיטי תארגן מניין תפילה נפרד לילדים.
באריזונה התחננו לקיים מניין לימים הנוראים

בפעם הראשונה מזה שנים ייערכו תפילות ימים נוראים בעיר מעסה באריזונה בעקבות בקשות חוזרות ונשנות שהגיעו למשרדי שליח חב"ד, דווח בעיתון 'אריזונה ריפובליק'.

במעסה (נקראת עם צירה: מֶסַה) קיימת קהילה יהודית מתפתחת ובבית-חב"ד בעיר הסמוכה התקבלו טלפונים ומכתבי אימייל שהתעניינו "אם אפשר להביא את חב"ד לעיר". התפילות ייערכו ב"מרכז הועידות של מעסה".

"מעסה היא העיר השלישית בגודלה באריזונה", אמר השליח הרב לייבל בלוטנר שינהיג את התפילות. "ואין כיום בעיר שום בית-כנסת יהודי - משהו שיהודים יכולים להזדהות איתו".

הרב בלוטנר גילה כי הוא בודק את האפשרות לפתוח בית-חב"ד קבוע במעסה. "לאחר יום כיפור, שהימים נוראים יסתיימו, נשב עם כמה אנשים שמעוניינים לעזור ונעשה שיקול רציני איך לפעול בעניין".

כמו אמר שבית-חב"ד עתידי יכול לספק מנייני תפילה בשבתות וחגים, כמו גם שיעורים והרצאות למבוגרים, ופעילויות לבני נוער וילדים.

העיתון דיווח כי בבית-הכנסת הזמני יהיו גם סידורי תפילה באנגלית והכניסה תהיה חינם. השליחה הגב' גיטי בלוטנר תארגן מניין תפילה נפרד עם הילדים.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
לייבל תתחזק
כ"ח אלול ה׳תשס״ו
תלמידך באהלי תורה
מענדי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.