מערכת COL | יום כ"ד אלול ה׳תשס״ו 17.09.2006

בכסא גלגלים או רגלית - כולם היו ב'מצעד הידידות'

הסניף המייסד של 'מעגל הידידות' - הארגון לטובת ילדים מוגבלים פיזית - קיים בשבוע שעבר מרתון הליכה והתרמה עבור פעולות החסד ועיר המיניאטורית הנותנת לילדים אלו חוויות רגילות מהחיים: בנק, קניות, משחקים. "קיבלנו תגובה מדהימה מהקהילה", אמרו השלוחים הרב לוי ובאסי שם-טוב ממישיגן. 1,300 איש צעדו ותרמו בשני מסלולים נפרדים (לרגילים ולמוגבלים) עם פארק שעשועים בסופם  לדיווח המלא
בכסא גלגלים או רגלית - כולם היו ב'מצעד הידידות'

היו שני מסלולים נפרדים במרתון ההליכה לטובת הארגון 'מעגל הידידות' בשבוע שעבר. היה מסלול של 5 קילומטר להורים וילדים רגילים ומסלול של מיל בודד להורים וילדים נכים.

"זה מוכיח את הרגישות הגבוהה של המייסדים", אחד המשתתפים אמר על השליח הרב לוי ובאסי שם-טוב מדיטרויט, מקימי רשת הסניפים שמסייעת לילדים מוגבלים ומקשרת בינם לבין מתנדבים צעירים כמוהם.

במרתון 'וואלק פור פרנדשיף סירקל' השתתפו 1,300 איש שצעדו או נסעו על כסא גלגלים למרכז הארגון במערב בלומפילד - 23 אלף מטר מרובע של עיר מיניאטורית לילדים המיוחדים עם חוויות רגילות מהחיים: סופרמרקט, חציית רחוב, סניף בנק, דוכן גלידה וחנות חיות מחמד. יש גם חדר עם סימולציה של גשם ומגרשי ספורט.

"זה היה מרגש לראות את התגובה המדהימה שקיבלנו מהקהילה", אמרה הגב' שם-טוב. כל הצועדים תרמו סכומים אדיבים לטובת הארגון המהפכני.

דבי פרלמן, חבר בועד המארגן והורה לילד נכה, שכנעה 83 איש לתרום ולהצטרף למשפחה במצעד הרגלי. "כולם שותפים ונדבקים מהלהט של הזוג שם-טוב. בקהילה מרגישים את זה ורוצים לעזור ולהחזיר", היא אמרה לאתר lubavitch.com.

בעלה, ג'ואל, צירף את חברתו 'אימג' ואן' ל-19 החברות העסקיות שתרמו את החסות לאירוע.

"הכיף לא הסתיים עם המצעד", מספרת המארגנת ריבקי הדר. פארק שעשועים חיכה לצועדים עם מתקנים, מוסיקה, אוכל, קוסמים, ואפילו דוכן להנחת תפילין (200 איש הניחו, כך מדווחים).

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
happy
כ"ה אלול ה׳תשס״ו
B"H>!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.