מערכת COL | יום י"ז אלול ה׳תשס״ו 10.09.2006

שפע של הוצאה לאור בחבר העמים לקראת השנה החדשה

לקראת השנה החדשה הבעל"ט יצאו לאור ע"י איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים, שפע ומגוון רב של הוצאה לאור בשפה הרוסית. ה"לוח היהודי" המוכר כ"כ, יצא השנה לאור במהדורה מורחבת, גדולה יותר ומושקעת יותר. את הלוח מוציא לאור מידי שנה השליח הרב מרדכי וויסברג מנכ"ל המרכז היהודי-קהילתי במוסקבה "מארינה רושצ'"ה"  לסיפור המלא
שפע של הוצאה לאור בחבר העמים לקראת השנה החדשה
בראש השלוח מופיע שיחה קצרה מהרבי, בשילוב פנינים ממכתבי הרבי. בהמשך יש את ברכת הרב הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר ודבר נשיא איגוד הקהילות היהודיות הנגיד ר' לוי לבייב.

בין דפיו שולבו צילומים ממיטב הציורים שפורסמו בתערוכת הציורים הגדולה, שנערכה השנה בין אגפי בניין מארינה רושצ'ה. הציורים הם של הווי ה'אידישע שטעטל' וסובב את המצוות והמנהגים במעגל השנה.

הלוח מודפס על נייר כרומו מרהיב ומופץ במאות אלפי עותקים.

כמו"כ, יצאו לאור חוברות מיוחדות ללימוד ענייני חודש תשרי, לאלפי תלמידי רשת בתי הספר של "אור אבנר - חב"ד" - ע"י מערכת ההוצאה לאור של "אור אבנר - חב"ד".

"חוברת תשרי" - הכוללת עשרות דפים, על נייר כרומו עם צילומים מרהבים, עם הסבר על כל ההלכות ומנהגי חודש תשרי - יצא לאור בעריכת השלוחים ר' נתן קוזלובסקי ור' יוסף יצחק חרסונסקי, ומופץ גם הוא לכל הקהילות הרבות במאות אלפי עותקים.

מרכז החסד במוסקבה - "שערי צדק" הוציא גם הוא לאור לוח שנה קומפקטי, ומופץ בין 15 אלף היהודים המקבלים סיוע שגמי במשך כל השנה.

הגבאים בבית הכנסת המרכזי במוסקבה הוציאו לאור כמידי שנה, מדריך לחודש תשרי, בעריכת השליח בסמולנסק הרב לוי יצחק מונדשיין מזכיר הרבנות הראשית לרוסיה, ובתרגום לרוסית ע"י השליח לקוסטמרא הרב ניסן רופו.

כמו"כ יצא לאור ע"י בית הכנסת, לוח מהודר ונוח של זמני הדלקת הנרות במוסקבה, זמני הצומות ועוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.