מערכת COL | יום י"ז אלול ה׳תשס״ו 10.09.2006

בפלורידה יוקמו "מגדלי תאומים"

התקשורת בפלורידה מדווחת על האירוע המקורי שחב"ד עורכים בגיינסוויל לרגל יום השנה לפיגועי הטרור ב-11 בספטמבר ■ ב'מרתון המצוות'  ייקחו על עצמם  הסטודנטים באוניברסיטת פלורידה מעשה טוב לזכר ההרוגים: הכנת סנדוויצ'ים לחסרי-בית, איחולים לילדים חולים, הנחת תפילין, אות בספר-תורה או איסוף צדקה לשיקום הצפון בארץ-ישראל ולנפגעים בדרפור ■ "אני מצפה להשתתפות מקסימלית", אמר השליח הרב בערל גולדמן בראיון לרדיו המקומי  לסיפור המלא
בפלורידה יוקמו

ביום שני השבוע הדגלים יורדו לחצי תורן והמדינה כולה תרכין את ראשה לזכר האסון הבלתי-נשכח שלדעת רבים השפיע על תולדות המאה הנוכחית. אחרים יקיימו מעשה חיובי ורוחני כדי 'להרחיק את החושך באמצעות האור'.

הסטודנטים באוניברסיטת פלורידה יקחו חלק באירועי 11 בספטמבר עם מטרה קצת שונה. הצעירים היהודיים יגיעו לאירוע של בית-חב"ד שעל הקמפוס - 'מרתון מצוות' ויתבקשו לקבל על עצמם החלטה טובה כדי לכבד את זכר הרוגי היום הנורא ההוא ב-2001.

השליח הרב בערל גולדמן אמר לתחנת הרדיו המקומית בגיינסוויל AM850 כי הוא מצפה להשתתפות מקסימלית.

בשידור ברדיו דווח כי האירוע יקדם אחדות ושלום ויתקיים ב'טורלינגטון פלזה'. שורה של שולחנות יחכו למשתתפים ויציעו הצעות למעשים טובים.

בין המעשים הטובים המוצעים: הכנת סנדוויצ'ים לחסרי-בית, שליחת מכתב איחול לילדים חולים, רכישת אות בספר-תורה, הנחת תפילין ואמירת תפילה או איסוף כסף למאמצי השיקום של הערים בצפון ישראל או לנפגעי המלחמה בדרפור.

הסטודנטים שיקבלו על עצמם החלטה יוכלו למלא טופס ולצרף אותו לתמונה של אחד ההרוגים ב-9/11 שייצור רפליקה מיניאטורית של בנייני התאומים למה שיוכרז כ"מגדלי התאומים של מעשים טובים ואהבה".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
Freind
י"ח אלול ה׳תשס״ו
There is no one like you
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.