מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשס״ו 07.09.2006

קמינצקי יוזם, פינצ'וק משלם, סטמבלר מבצע

30 כיתות א' חדשות נפתחו בשנה זו באוקראינה במסגרת רשת החינוך שעל-ידי קרן אור אבנר. הרב שמואל קמינצקי יושב בדנייפרופטרובסק אך ליבו ער לכל המדינה בסיוע ותמיכה בכל עת. הוא יזם סיוע מיוחד לכל הילדים הנכנסים לכיתות א' באוקראינה וגם פיצוי נאות לילדי גני החובה. לכך גייס את ידידו הנדיב מר וויקטור פינצ'וק במסגרת 'קרן פינצ'וק' – המסייעת רבות לשלוחים באוקראינה. את הביצוע המושלם לקח על עצמו ר' מאיר סטמבלר - יו"ר איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה  לסיפור המלא
קמינצקי יוזם, פינצ'וק משלם, סטמבלר מבצע
30 כיתות א' חדשות נפתחו בשנה זו באוקראינה במסגרת רשת החינוך שעל-ידי קרן אור אבנר, בראשות הנגיד ר' לוי לבייב. ילדי חמד, לראשונה חובשים על גבם את תיק בית הספר עם האביזרים המתאימים, ויוצאים לדרך יהודית חדשה בחייהם.

במדינת אוקראינה בה חיים משפחות בעלי אמצעים דלים ומצבם הנפשי והפיננסי בכי רע. ביניהם גם הורים רבים מתוך מאות הילדים שהתחילו כיתה א' בבתי הספר היהודים.

הרב שמואל קמינצקי יושב בדנייפרופטרובסק אך ליבו ער לכל המדינה בסיוע ותמיכה בכל עת. יזם סיוע מיוחד לכל הילדים הנכנסים לכיתות א' באוקראינה וגם פיצוי נאות לילדי גני החובה.

לכך גייס את ידידו הנדיב מר וויקטור פינצ'וק במסגרת 'קרן פינצ'וק' – המסייעת רבות לשלוחים באוקראינה, לאפשר לכל ילד תיק חדיש מאובזר היטיב בכל הציוד הנדרש לקראת השנה החדשה.

את הביצוע המושלם לקח על עצמו ר' מאיר סטמבלר - יו"ר איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה וצוות משרדו בראשות הגב' אלינה טיפליצקייה, לדאוג לכל ילד לתיק מהודר שמכיל בו את כל הציוד וכמה צ'ופרים מיוחדים.

עם פתיחת שנת הלימודים, לא יכלו ההורים לצפות להפתעה גדולה מזו, ילדם החביב בא בידיים ריקות לבית הספר מחוסר אמצעים. אך הביתה הוא שב עם תיק מושלם, מתנת וויקטור פינצ'וק.

'שמחת ילדים היא שמחה מושלמת, אומר הרב קמינצקי, עבורי זה הכל. שיתן להם ה' שנה טובה מוצלחת ושמחה להם, להורים ולתומכים.

תודות ההורים והשלוחים, מנהלי בתי הספר וגני הילדים זורמים ללא הרף ליוזמים והמבצעים על פעולה מקורית שתשפיע רבות על איכותם וכמותם של בתי הספר היהודיים באוקראינה.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
עלו והצליחו!!!
ט"ו אלול ה׳תשס״ו
עלו והצליחו בכל אשר אתם עושים ותעשו, הרב ש. קמינצקי שיח, פינצוק וכל העוסקים במלאכה!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.