מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשס״ו 07.09.2006

יהודי בורבנק חנכו בית-חב"ד צחור

רגע לפני הימים הנוראים, יהודי בורבנק בקליפורניה חנכו בניין לבן ונאה שיהיה המשכן החדש של "מרכז חב"ד היהודי על-שם משפחת סוזנה" ■ חבר המועצה, התורמים ומאתיים איש השתתפו בגזירת הסרט הכחול. "אנחנו נהיה מרכז התמיכה היהודי של בורבנק", הבטיח השליח הרב שמואל קורנפלד. הוא הגיע בשליחות לפני 7 שנים ופתח את המניין הראשון בביתו הצנוע ■ "זה מאוד מרגש לראות כל-כך הרבה יהודים", אומרת רעייתו הגב' אילנה קורנפלד  לדיווח המלא
יהודי בורבנק חנכו בית-חב

"חברי התנועה היהודית שההיסטוריה שלה החלה לפני 250 שנה ברוסיה הגיעו לאבן דרך בשבוע שעבר עם פתיחת מרכז חב"ד היהודי בבורבנק", כך מדווח העיתון 'בורבנק לידר' מקליפורניה.

200 איש השתתפו בחנוכת בניין חדש לבית-חב"ד בראשות הרב שמואל ואילנה קורנפלד. את טקס גזיזת הסרט הכחול ביצעו חבר המועצה בורבנק דייב גורדון והתורמים האדיבים של הבניין החדש ג'אק סוזנה ורעייתו עלקא.

בית-חב"ד יציע מגוון תוכניות שיכללו תפילות, אירועי מסורת ותרבות, חינוך לילדים לצד שיעורים למבוגרים. "אנחנו נהיה מרכז התמיכה היהודי של בורבנק", אמר הרב קורנפלד.

300 משפחות יהודיות מתגוררות בבורבנק. "זה מאוד מרגש לראות כך-כך הרבה יהודים בבורבנק. אנחנו רוצים להפיץ את החום של החסידות", אמרה הגב' קורנפלד.

הפעילות החלה בשנת 1999 כשהרב קורנפלד ורעייתו הזמינו יהודים מקומיים לביתם הצנוע ברחוב לימה. 20 משפחות הגיעו למפגשים הראשונים.

"התחלנו עם מקום שכור קטן והרעיון תפס כי יהודים מחפשים יותר רוחניות", אומר הרב קורנפלד. "הם מחפשים תקווה ומקום לחגוג את המסורת שלהם וחב"ד מנסה להעניק את כל זה ליהודים".

תפילות הימים הנוראים של תשס"ז ייערכו באולם בית-הכנסת של בית-חב"ד החדש, והרב קורנפלד מוסיף: "המסר שלנו הוא שיהודי הוא יהודי. כמה יותר, כמה פחות ובאיזה תדירות - זה בינך לבין האלוקים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.