מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשס״ו 07.09.2006

להקת 'היום השמיני' בקונצרט חב"די בקליפורניה

בשבוע הבא ייערך באולם גדול בהוליווד קונצרט ה"ג'ואיש מיוזיק פסטיבל" השלישי המוקדש כולו לטובת בית-הספר החב"די "היברו היי סקול" הפועל בלוס אלמיטוס בקליפורניה ■ "אנשים יוצאים מהאירוע עם פנים זורחות", מסרה המארגנת הגב' בלומה מרקוס. במרכז הקונצרט תופיע להקת "היום השמיני" המורכבת מהאחים מרקוס וזוכה לשבחים על שילוב על מוסיקה נשמה, בלוז ורוק קליל. הם גם הוציאו תקליט בשם "טראכט גוט" וועט זיין גוט  לדיווח המלא לשמיעת דגימה מהשיר "פארט א יידאלע" - לחצו כאן
להקת 'היום השמיני' בקונצרט חב

ה"ג'ואיש מיוזיק פסטיבל" השלישי יוצא לדרך בקליפורניה באירוע שכולו לטובת בית-הספר החב"די "היברו היי סקול" הפועל בלוס אלמיטוס בקליפורניה.

"אנשים יוצאים מהאירוע עם פנים זורחות והשנה אנחנו עורכים אותו בהוליווד", אומרת הגב' בלומה מרקוס, מנהל בית-הספר ומארגנת הפסטיבל.

הקונצרט שבמרכזו יופיעו להקת "היום השמיני" המרכבת מאנשי חב"ד צעירים, ייערך באולם "וומן קלאב אוף הוליווד" ביום חמישי הקרוב, ה-14 לספטמבר.

"אחד מהלהקות היהודיות הקוליות של השנה חייב להיות 'היום השמיני'. האחים מרקוס מציגים עירוב של מוסיקת נשמה, בלוז ועממי עם טיפה של רוק - ומביאים את האמונות האורתודוקסיות שלהם לתוך המוסיקה עם היימישע לחנים", שיבח תקליטן הדי-ג'יי קרולין ווסטברוק מתחנת הרדיו היהודית בלונדון, אנגליה.

האלבום הראשון שנשא את שם הלהקה יצא לחנויות מוקדם יותר השנה ומוכר היטב, כך נמסר. בין השירים הבולטים: שיר היום כיפור "קוקוריקו", "החסיד המשוטט" ושיר הכיפה "יארמולקה".

הבלוג היהודי "דיילי ג'וס" כתב כי התקליט הראשון "מוכיח כי יהודים חסידים יכולים לעשות רוק, ומביא ספין רענן על המוסיקה היהודית המודרנית. אם אתה דתי, רפורמי או חילוני יש משהו בשבילכם באלבום הזה".

בקונצרט הלהקה תמכור את התקליט הנוסף בשם "טראכט גוט".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.