מערכת COL | יום י"ג אלול ה׳תשס״ו 06.09.2006

משפחת פרידמן חגגה פתיחת תיכון במיניסוטה

קרוב ל-800 איש השתתפו ביום ראשון השבוע בערב חגיגי ראשון לטובת "ישיבת תיכון" חדשה שנפתח במיניסוטה על-ידי הרב מרדכי פרידמן ■ הערב החל ב'דינר' שכיבדה את הסופר והמרצה הרב מאניס פרידמן עבור 40 שנות שליחות לטובת יהודי מיניסוטה ■ ובהמשך, נערך קונצרט מוסיקה עם הזמר החסידי ר' אברהם פריד(מן) שצירף לבמה את אחיינו הת' בני פרידמן  לסיפור המלא
משפחת פרידמן חגגה פתיחת תיכון במיניסוטה
צילום: shmais.com

האירוע החגיגי של ה'ישיבה היי סקול' של מיניסוטה ביום ראשון השבוע כיבדה את הרב מאניס פרידמן, שליח חב"ד, סופר ומרצה מבוקש שהיה ממקימי המוסד החדש.

הערב נפתח ב'דינר' סגור עבור תומכי הישיבה שכללו 120 איש מנכבדי הקהילה, כך מדווח אתר shmais.com. כל אחד קיבל דיסק אישי חתום על-ידי הרב פרידמן והוא עצמו נשא נאום בו הדגיש את החשיבות של חינוך יהודי, בעיקר בגילאים הצעירים.

בקונצרט שהתקיים לאחריו הגיעו 650 איש ובמרכזו הופיע ר' אברהם פריד, הזמר החסידי העולמי ואחיו הצעיר של הרב פרידמן. פריד הקדיש שירים ל"חיילי ארץ-ישראל" ולאחיו שמשרת את הקהילה נאמנה כבר 40 שנה.

בשלב מסויים, פריד צירף אליו את אחיינו הצעיר הת' בני פרידמן, כוכב עולה בתחום המוסיקה החסידית, והשניים שרו את הלהיט "מוריה". השמחה הייתה ברקיע עם תלמידי הישיבת קיץ של מיניסוטה מרקיד את הצד של הגברים, ותלמידות מכון חנה בצד של הנשים.

הרב מרדכי פרידמן, מנהל הישיבה, אמר כי בעקבות הצלחת האירוע הוא מתכוון להמשיך עם הפורמט הקיים של אירוע שנתי לטובת המוסד החדש שנפתח בעיר קוטג' גרוב במיניסוטה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.