מערכת COL | יום ז' אלול ה׳תשס״ו 31.08.2006

נעצר חשוד ש"עקץ" את "כוורת שניאורסון" מכפר-חב"ד

תושב חולון בן 53 אשר חשוד בהונאה של כוורת משפחת שניאורסון בכפר חב"ד, נעצר אתמול. בעל הכוורת התלונן כי שני אלמונים יצרו עימו קשר מספר פעמים בחודש האחרון, ורכשו ממנו 14 אלף צנצנות דבש, בסכום של 35 אלף שקלים, לכבוד ראש השנה. מחקירת המשטרה עולה, כי השניים חילקו צ'קים מוגבלים, וכן צ'קים של חברות שנסגרו. אתמול השתתפו שוטרים סמוים בהעברת חלק ממשלוח הדבש. במהלך המסירה המבויימת, נעצר האיש, תושב חולון. בחקירתו הוא הודה, וקשר חשוד נוסף למעשים. היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום ברמלה. עוד בנושא מאתר ynet ב'כתבה מלאה'
נעצר חשוד ש
עקיצה זה כואב. צנצנות הדבש של שניאורסון • צילום: משטרת מחוז מרכז

תרגיל "עוקץ" לכבוד השנה החדשה: המשטרה עצרה תושב חולון בן 53, בחשד ש"קנה" 14 אלף צנצנות דבש מבעל כוורת דבורים בכפר חב"ד, אך שילם לו עבורן בהמחאות ללא כיסוי. השוטרים עדיין מנסים לאתר אדם נוסף, שככל הנראה פעל ביחד עם החשוד.

לפני כשבוע הגיע למפלג ההונאה במשטרת מחוז מרכז תושב כפר חב"ד, בעליהן של כוורות "שניאורסון", וטען כי נפל קורבן להונאה. לדבריו, מספר שבועות קודם לכן הגיעו אליו שני סוחרים שביקשו לרכוש ממנו צנצנות דבש לקראת ראש השנה. בתחילה מכר להם בעל הכוורות 7,000 צנצנות דבש, ובהמשך הם הגיעו אליו לרכוש 7,000 צנצנות נוספות. תמורת הדבש קיבל בעל הכוורות 35 אלף שקלים בהמחאות דחויות.

כמה ימים לאחר מכן הגיעו אל בעל הכוורות שמועות מסוחרים בשוק כי צנצנות הדבש שלו נמכרות כל אחת בשקל בלבד. הדברים הדליקו אצל בעל הכוורות נורה אדומה והוא ניגש לבדוק את ההמחאות שקיבל מהקונים. בבירור שערך, גילה כי מדובר בהמחאות מחשבונות בנק מוגבלים והמחאות של חברות שנסגרו ולא ניתן לפדותן.

עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה, והחוקרים הצליחו ליצור קשר עם שני ה"סוחרים". בתיאום עם המשטרה, הציע להם בעל הכוורות עסקה נוספת לרכישה של עוד 20 אלף צנצנות דבש. הסוחרים קפצו על המציאה, ומיד קבעו עמו מפגש נוסף.

אתמול הגיע בעל הכוורות עם בלשי המשטרה למקום המפגש, ושם בוצע מעצרו של אחד החשודים, תושב חולון בן 53. לטענת המשטרה, החשוד הודה בחקירתו במעשים המיוחסים לו. היום ייערך דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום ברמלה. כעת מנסים במשטרה לאתר את החשוד השני.

למרות פיצוח התיק, הסוף אינו כולו ורוד. ככל הנראה, בעל הכוורות כנראה כבר לא יזכה לקבל בחזרה את 35 אלף השקלים שהפסיד מאחר שהצנצנות כבר נמכרו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.