מערכת COL | יום ה' אלול ה׳תשס״ו 29.08.2006

חדש מאיגוד הקהילות היהודיות: לוח שנה מהודר

 לוח שנה צבעוני לקראת השנה הקרובה יצא לאור על-ידי איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים. לוח השנה יחולק השנה לבתי היהודים ברחבי רוסיה ב-100,000 עותקים. נושא הלוח השנה הוא 'ערכים יהודיים'. בכל עמוד של הלוח מופיעה יצירה יהודית של האמנית על הנושאים המשפחה היהודית, אהבת התורה ועוד, בליווי הסבר קצר בכל עמוד. בלוח מצויינים חגי ישראל, הצומות, זמני כניסת שבת וחג בכל הערים הגדולות ברוסיה, וכן מידע על הארגונים היהודיים הגדולים בחבר העמים  לסיפור המלא
חדש מאיגוד הקהילות היהודיות: לוח שנה מהודר
שער הלוח שנה החדש
לוח שנה צבעוני לקראת השנה הקרובה יצא לאור על-ידי איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים. לוח השנה יחולק השנה לבתי היהודים ברחבי רוסיה ב-100,000 עותקים.

נושא הלוח השנה הוא 'ערכים יהודיים' ודפיו מאויירים על ידי האמנית ילנה פלרובה שזכתה באותות הוקרה מקומיים ובינלאומיים על עבודתה ביצירות המשקפות חיים יהודיים, ואשר חלקם מקשטות את קירות המרכז הקהילתי במוסקבה.

בכל עמוד של הלוח מופיעה יצירה יהודית של האמנית על הנושאים המשפחה היהודית, אהבת התורה ועוד עם הסבר קצר בכל עמוד. בלוח מצויינים חגי ישראל, הצומות, זמני כניסת שבת וחג בכל הערים הגדולות ברוסיה, וכן מידע על הארגונים היהודיים הגדולים בחבר העמים, תחומי העיסוק של איגוד הקהילות, וברכותיהם של נשיא האיגוד ר' לב לביוב ושל רבה הראשי של רוסיה הרב בער'ל לאזאר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.