מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תשס״ו 12.08.2006

יוזמה: סיוע מישראל לסנטור ליברמן בבחירות בארה"ב

הסנטור היהודי ג'ו ליברמן הפסיד בפריימריס של המפלגה הדמוקרטית במדינת קונטיקט, לאחר שיריבו נד למונט, זכה בעיקר עקב התנגדותו לפעולות צבא ארה"ב להפיל את המשטר בעירק ■ בעלי אזרחות ארה"ב בישראל, מגיל 18 ומעלה, יכולים להשתמש בזכותם החוקית להצביע על-ידי מילוי טופס FPCA לבקשת פתק לקלפי מוועד הבחירות של אזור מגוריו בארה"ב, ולנסות להשפיע על תוצאות הבחירות ■ לפרטים המלאים להורדת קובץ בנושא: לחצו כאן
יוזמה: סיוע מישראל לסנטור ליברמן בבחירות בארה
הסנטור היהודי ג'ו ליברמן

שנת 2006 היא שנת בחירות בארה"ב לקונגרס. אזרחים יצביעו ב-7 לנובמבר עבור שליש הסנט וכל בית הנבחרים כדי לקבוע את הרכב קונגרס ארה"ב ה-110 שייכנס לתפקיד בינואר 2007.

לאחר ההפסד החליט ג'ו ליברמן לרוץ באופן עצמאי, ועל -פי הסקרים יש לו סיכוי רב. ההליך הוא פשוט, וניתן לבצע אותו באמצעות הדואר. אין שום צורך לנסוע למקום הקלפי, השגרירות, או הקונסוליה.

אסור להחמיץ את הזדמנות להשפיע על הממשל והנציגים בוושינגטון שיעבדו למען האינטרסים של עם ישראל בארץ ישראל, ולא למען אירגוני הטרור הנלחמים בישראל.

אזרחי ארה"ב עם כתובת במדינת קונטיקט מתבקשים במיוחד להירשם שם כדי לתמוך במועמדות העצמאית מר ליברמן לקדנציה נוספת בסנט ארה"ב.

לפרטים נוספים או לקבל טופס FPCA, נא ליצור קשר עם מיכאל דוברי בטל.04- 697-1739, 052-555-4264 או לשלוח דוא"ל: [email protected]

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
האם זה נכון?
י"ח אב ה׳תשס״ו
עד עכשיו ראינו שדמוקרטים אפילו יהודים הרבה פחות טובים לישראל ויהדות מרפובליקנים אפילו גוים. דוגמא בולטת - רודולפו גוליאני - גוי איטלקי, ראש עירית נ"י לשעבר שהיה אוהד ישראל ויהודים נלהב הרבה יותר מראשי עיר נ"י לפניו, אפילו יהודים שביניהם.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.