מערכת COL | יום י"ג אב ה׳תשס״ו 07.08.2006

הערב: חגיגת "סיום הרמב"ם" ב"ניר עציון"

בשל מצב החירום בצפון הארץ והגבלות פיקוד העורף, הוחלט להעתיק את חגיגת הסיום למקום מרוחק יותר, והיא תתחיל כשעתיים לאחר גמר הטקס ליד ציון הרמב"ם במלון המפואר 'ניר עציון' שליד עתלית ■ אורח החגיגה יהיה הרב משה קוטלרסקי, איש המרכז לעניני החינוך. את ה"הדרן" על הרמב"ם יערוך הרב אליעזר ברוד, רבה של כרמי יוסף וראש "מכון הסמיכה" בישיבת אור שמחה בכפר חב"ד. הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד ברחובות ישא דברי התעוררות ■ הסעות יצאו מכל רחבי הארץ ■ לסיפור המלא
הערב: חגיגת
מלון 'ניר עציון' יארח את סיום הרמב"ם
היום (ב')  מסיים עם ישראל את הלימוד היומי בספר "משנה תורה – יד החזקה" לרמב"ם  בכל שלושת מסלולי הלימוד ברמב"ם (שלושה פרקים ליום, פרק אחד ליום ו"ספר המצוות"). חגיגת הסיום תתקיים, ברוב פאר והדר, במלון המפואר 'ניר עציון' שליד עתלית. החגיגה תחל בשעה 21:00, כשעה לאחר סיום טקס ה'סיום' ליד ציון הרמב"ם בטבריה.
 
את ה"הדרן" על הרמב"ם יערוך הרב אליעזר ברוד, רבה של כרמי יוסף וראש "מכון הסמיכה" בישיבת אור שמחה בכפר חב"ד. הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד ורב קהילת חב"ד ברחובות ישא דברי התעוררות. הרב שלום דובער כהן, ראש ישיבת הר"מ בנחלת הר חב"ד, ידבר על חיזוק תקנת לימוד הרמב"ם במוסדות החינוך וגדולי התורה והחסידות ישמיעו דברי תורה וברכה. בין דברי התורה והברכה יושמעו קטעי שירה וזמרה.



טקס הסיום - ליד ציון הרמב"ם בטבריה

כשעתיים לפני תחילת החגיגה יתקיים טקס  'סיום'  לימוד הרמב"ם, ליד ציון הרמב"ם בטבריה, וזאת בהתאם להוראת הרבי מליובאוויטש, מייסד תקנת הלימוד היומי ברמב"ם, לקיים את טקס ה'סיום' ליד ציון הרמב"ם - ביום הסיום עצמו. טקס ה'סיום' יתחיל בשעה 7:00 בערב ויסתיים כעבור כשעה. רבנים ומכובדים יכובדו בלימוד ההלכות האחרונות. את ההלכה האחרונה ברמב"ם יסיים הרב מרדכי ביסטריצקי שליט"א, רבה של קרית חב"ד בצפת, הממשיך במסורת שבה פתח אביו הרב לוי ביטסריצקי ע"ה, רבה של צפת, והחזיק בה, מדי שנה בשנה, עד שנתו האחרונה.

חגיגת הסיום מאורגנת, כמדי שנה, על ידי מטה הרמב"ם היומי שעל יד צעירי אגודת חב"ד בישראל, בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב. הרב אהרונוב אמר כי הוא מאמין כי קיום הוראת הרבי לקיים את ה'סיום' ביום ה'סיום' עצמו ליד ציון הרמב"ם, תחזק את ביטחון תושבי הצפון בכלל וטבריה בפרט והרבי בוודאי יפעל ויעתיר לביטחון כל המשתתפים.

הסעות יצאו ל'ניר-עציון' מכפר-חב"ד, נחלת הר-חב"ד, ומירושלים בשעה 7 בערב. פרטים בטלפון: 03-9607588.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מלון
י"ג אב ה׳תשס״ו
אני הייתי שם



ממני:מ.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.