מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשס״ו 06.07.2006

סוד ההצלחה של הקעמפ לילדים יתומים באוקראינה

אתר האינטרנט ליובאוויטש.קום מפרסם כתבה על קעמפ 'גן ישראל' מיוחד הפועל באוקראינה בו משתתפים ילדים מבתי יתומים מכל רחבי המדינה. בקעמפ, משתתפים 120 ילדים בגילאי 6-17, שחלקם חיים בבתי יתומים, והמדריכים מעודדים אותם להמשיך את לימודיהם בבתי ספר יהודיים. הקעמפ פועל בעזרתו האדיבה של רב העיר ושליח חב"ד הרב שמואל קמינצקי ■ לסיפור המלא■ לצפייה בסרט וידאו על הקעמפ: לחצו כאן
סוד ההצלחה של הקעמפ לילדים יתומים באוקראינה
(צילום: lubavitch.com)
אתר האינטרנט ליובאוויטש.קום מפרסם כתבה על קעמפ 'גן ישראל' מיוחד הפועל באוקראינה בו משתתפים ילדים מבתי יתומים מכל רחבי המדינה.

המדיריכים בקעמפ לא מקבלים שום תמורה על עבודתם, ואף מממנים לעצמם את הטיסה לאוקראינה. הם משקיעים את מיטב כוחותיהם להצלחת הקמפ. "אנחנו נותנים לילדים שלושה שבועות של חוויות רוחניות", אומר עקיבא דנציגר שריכז את הקעמפ בעבר.

בקעמפ משתתפים 120 ילדים בגילאי 6-17, שחלקם גרים בבתי יתומים, והמדריכים מעודדים אותם להמשיך את לימודיהם בבתי ספר יהודיים. מרכזי הקעמפ השנה הם בן-ציון הרשקוביץ, ופרץ גולדין.

את הקעמפ יזם לראשונה חיים דנציגר (כיום, עורך ב-jem), שהגיע לפני כמה שנים לאוקראינה, והקים את הקעמפ בעזרתו האדיבה של רב העיר ושליח חב"ד  הרב שמואל קמינצקי.

ההנאה המושלמת של הילדים, השיחות הלבביות בין המדריכים דוברי אנגלית לילדים בעזרת מילונים אנגלית-רוסית הביאו לכך שרבים מבוגרי הקעמפ עברו ללמוד בישיבות חב"ד בצפת, טורונטו ומוריסטאון.

יחס מיוחד זה שהתפתח בין החניכים למדריכים הביא את מנהל בית היתומים 'צבאות השם' הרב יוסי גליק לאתר את המדריכים, בכדי לסייע לילדים החיים בבית היתומים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.