מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשס״ו 03.07.2006

הסכם יוביל להוזלה בטיסות לאוקראינה

ישראל ואוקראינה חתמו על הסכם תעופה חדש, שיאפשר לחברות תעופה נוספות של ישראל ואוקראינה לבצע טיסות סדירות ושכר בין שתי המדינות. ההסכם החדש יקל על עשרות משפחות חב"דיות השוהות בשליחות ברחבי אוקראינה, ועל מאות הבחורים הצפויים לבקר בקהילות יהודיות בחודש החגים ■ לסיפור המלא
הסכם יוביל להוזלה בטיסות לאוקראינה
(אילוסטרציה)
על פי הסכם שנחתם בין סגן מנהל רשות התעופה האזרחית, אריק בן ארי ועמיתו האוקראיני יתאפשר לחברות תעופה ישראליות ואוקראיניות לבצע 8 טיסות שבועיות לקייב בעונת הקיץ, במקום 4-5 טיסות כיום. בעונת החורף תוכלנה כל אחת מהמדינות לבצע 7 טיסות שבועיות.

מנכ"ל משרד התחבורה מסר עוד כי על פי ההסכם שנחתם תוכלנה כל אחת מהמדינות להגדיל את מספר הטיסות השבועיות ליתר היעדים באוקראינה, מטיסה שבועית אחת כיום לשתי טיסות שבועיות בחורף ו -3 טיסות שבועיות בתקופת הקיץ. מדובר ביעדים: אודסה, סימפרופול, דניפרופטרובסק, דוניצק, חרקובו ולבוב.

סיטרמן ציין כי מתן אפשרות לחברות נוספות לבצע טיסות בין ישראל ואוקראינה תגדיל את התחרות בין חברות התעופה ותביא להוזלה משמעותית של תעריפי הטיסות לנוסעים. כמו כן היא צפוייה להגדיל את מספר התיירים ואנשי העסקים בין המדינות.

מנכ"ל משרד התחבורה הוסיף, כי על פי ההסכם תוכל ישראל להפעיל בעתיד טיסות שכר נוספות מיעדים בהן לא מופעלות טיסות סדירות של חברות תעופה אוקראיניות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.