מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשס״ו 03.07.2006

השלוחים בקוסקו הוזמנו למטוס אשת הנשיא

הגב' יעל קריפור שליחת חב"ד בעיר קוסקו שבפרו שהיתה בדרכה לישראל הוזמנה על-ידי איליאנה טולדו אשת נשיא פרו אלחנדרו טולדו להצטרף אליה במטוסה הפרטי בדרכה ללימא. אשת הנשיא סיפרה על אהדתה לחב"ד והערכתה לפעילות, ועל כך שהיא שמחה שגם בקוסקו פתחו סניף של חב"ד ■ לסיפור המלא
השלוחים בקוסקו הוזמנו למטוס אשת הנשיא
הרב עופר קריפור ורעייתו בפתח המטוס הנשיאותי
ביום שלישי האחרון, היתה הגב' יעל קריפור שליחת חב"ד בעיר קוסקו שבפרו בדרכה ארצה. באותו היום הגיעה לביקו בקוסקו אשת נשיא פרו אלחנדרו טולדו (יהודיה ממוצא בלגי שהתגוררה בישראל שמונה שנים). לשם השקה של תכנת אופיס חדשה בשפת קצ'ואה (שפת האינדיאנים במקום) בעיר פיסאק השכנה.

שליח חב"ד בפרו הרב שניאור זלמן בלומנפלד תיאם עם לשכת הנשיא כי שליח חב"ד בקוסקו הרב עופר קריפור ייפגש בחדר האח"מים של שדה התעופה עם אשת הנשיא. "כאשר איליאנה התפנתה מעיסוקיה עם יועץ התקשורת ושר החינוך, היא סיפרה על אהדתה לחב"ד והערכתה לפעילות, ועל כך שהיא שמחה שגם בקוסקו פתחו סניף של חב"ד", מספר הרב קריפור ל-COL.

כשאמרתי שאיני יכול להמשיך איתם לעיר פיסאק כיוון שאשתי נוסעת היום לארץ ישראל ועליי ללוות אותה, היא הזמינה את אשתי לטוס איתה במטוס הנשיאותי ללימה לכשתחזור מהארוע בפיסאק. אשת הנשיא, האוכלת צמחוני מטעמי כשרות ביקשה חומוס, פיתות ופלאפל מהמסעדה הכשרה כדי לאכול בטיסה חזרה ללימה.

"אנשי הפמליה נראו מופתעים בתחילה למראה זוג חרדי המצטרף לטיסה", מספרת הגב' יעל קריפור, "אך לאחר שראו שאשת הנשיא מרגישה איתנו כמו משפחה עזרו בכל הנדרש. אחד מאנשיה המיר את כרטיס הטיסה שלא היה לי בו צורך בכרטיס אחר ומיהרנו לעלות למטוס הנשיאותי".

בדרך שוחחנו וכשנחתנו אליאנה שלחה את שומרי ראשה ללוות אותי מהשדה הצבאי שבו נחתנו לשדה הבנלאומי שממנו טסתי לארץ, ברכב ממוגן של הארמון... "חששתי קצת מנסיעה של 30 שעות עם תינוקת בת שנה וחצי, כל הזמן היה לי בראש שהרבי דואג לשלוחיו אך להפתעה כזאת לא ציפיתי", מסכמת הגב' קריפור.

בנתיים הפעילות בקוסקו נמשכת במלוא המרץ, והמטיילים זוכים לתפילות במנין, שעורי תורה, סעודות שבת, התוועדויות ואוכל כשר, יש אפילו כמה שעושים דרכם לישיבות בארץ ובארצות הברית.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
קריפור יישר כח
ח' תמוז ה׳תשס״ו
אוהבים אתכם הייזלר
2.
שמה בישראל
ח' תמוז ה׳תשס״ו
אילנה קארפ. נתפלל שתעזוב את הגוי, למרות שהוא נשיא פרו. מצוה גוררת מצוה. אם היא אוכלת מזון כשר, היא בדרך הנכונה.
3.
מהשדה...
ט' תמוז ה׳תשס״ו
לא בגלל שאשת הנשיא אוהבת פיתה חומוס ופלאפל זה אומר שהיא אוכלת כשר
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.