מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשס״ו 03.07.2006

ספר תורה לבית חב"ד בעיר הנופש בדרום אפריקה

מאתיים מבני הקהילה היהודית בעיירה אומלנגה רוקס שבחופה הצפוני של דרום אפריקה השתתפו בהכנסת ספר התורה לבית חב"ד בראשות השליח הרב ויינר. תושבי יוהנסברג נוהגים לנפוש במקום, ושניים מבאי בית הכנסת החליטו לתרום ספר תורה ■ לסיפור המלא
ספר תורה לבית חב
(צילום: lubavitch.com)
בן שבט הזולו עטוף באדרת כבשים ובחלוקים צבעוניים ארוגים הוביל את תהלוכת הכנסת ספר התורה החדש למרכז חב"ד באומלנגה רוקס בחופה הצפוני של דרום אפריקה. הזולו צעד בראש התהלוכה, כשאחריו צועדים מאתיים מבני הקהילה ששרו ורקדו לאורך שדרת רחוב פלמנגו בהכנסת ספר התורה לבית חב"ד בראשות השליח הרב ויינר.

תושבי יוהנסברג נוהגים לנפוש במקום בימי חופשה במשך השנה ובחודשי הקיץ.  אחד המבקרים הקבועים בבית חב"ד החליט ביחד עם ידיד לתרום ספר תורה לבית הכנסת שהיה בו רק ספר תורה אחד קודם לכן. 

כשהגיעה התהלוכה לחצר בית חב"ד, נשאו דברי ברכה בפני הקהל הרב רבנים  ושלוחים חב"ד מיוהנסברג. כמו-כן, נכחו באירוע תלמידי הישיבה הגדולה. ראש העיר של דורבן (העיר הסמוכה לעיירה אומלנגה רוקס) שלח את ברכותיו.

אחד מתושבי המקום העיד שמעמד זה "העמיד את אומלנגה רוקס - חב"ד על המפה", ולא בכדי מופנים יהודים המבקרים במקום לבית חב"ד על ידי נהגי מוניות מקומיים כתשובה לשאלתם על מיקום מרכז קהילתי יהודי בעיירה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.