מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשס״ו 03.07.2006

הערפל שהביא עשירי למניין

 הרב בנימין זילברשטרום משפיע בישיבת 'תורת-אמת' בירושלים שהגיע לסידני, אוסטרליה היה אמור לטוס מסידני למלבורן ביום שישי בשבוע שעבר, אולם מזג האויר הקשה גרם לאיחור בהמראת המטוס שיצא מסידני רק לאחר השעה 3 בצהריים. הוא התעכב, נחת עם כניסת השבת, וצעד רגלית לעבר בית הכנסת, שם גילה כי הוא 'עשירי למניין', וכי בלעדיו היו שניים מיהודי המקום נאלצים לוותר על אמירת קדיש ■ לסיפור המלא
הערפל שהביא עשירי למניין
הרב בנימין זילברשטרום משפיע בישיבת 'תורת-אמת' בירושלים שהגיע לסידני, אוסטרליה היה אמור לטוס מסידני למלבורן ביום שישי בשבוע שעבר, אולם מזג האויר הקשה גרם לאיחור בהמראת המטוס שיצא מסידני רק לאחר השעה 3 בצהריים.

הרב זילברשטרום המודאג שידע ששבת נכנסת ב 4:51 ביקש מצוות המטוס להושיב אותו בשורה הראשונה וגם ערך סידור מיוחד שלפיו יוכל להשאיר את מטלטליו בשדה התעופה עד לאחר שבת.

עם נחיתת המטוס יצא הרב במהירות במונית לקראת סידני אך ידע שלא יוכל להגיע ליעדו לפני כניסת השבת ועל כן באמצע הדרך שילם לנהג המונית להעביר את מזוודתו למקום שאמור היה להתארח בו והוא יצא ברגל לעבר בית הכנסת הקרוב ביותר לפי הוראות הנהג.

לתדהמתו מצא שהקהילה חסרה יהודי אחד למניין ולולי הצטרפותו של הרב זילברשטרום היו שניים מיהודי המקום נאלצים לוותר על אמירת קדיש. הרב זילברשטרום סיפר להם את סיפורו, וכיצד בזכות הערפל הם השיגו עשירי למניין. "כששאלו אותי מי שלח אותי אליהם - עניתי השגחה פרטית", סיפר הרב זילברשטרום.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
2.
צדיק
ז' תמוז ה׳תשס״ו
לצדיקים תמיד יש ניסים ובפרט לחסידים של הרבי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.