מערכת COL | יום כ"ז סיון ה׳תשס״ו 23.06.2006

הוקרה לחב"ד מרכז מנהטן - 'צומת הדרכים של העולם'

אנשי עסקים וקהל נכבד השתתף השבוע בערב חגיגי שציין 10 שנים לפעילות העניפה של בית-חב"ד מרכז מנהטן, בראשות השליח הרב יהושע מצגר ■ נאמו: ברוס באקמן מ'פוקס ניוז', הרב מענדל רוזנפלד מציריך, הרב בערל לאזאר ממוסקבה והרב משה קוטלרסקי מהמרכז-לענייני-חינוך ■ התומכים צפו בסרטון מרתק על יהדות במנהטן וקיבלו תעודת הוקרה וכד שמן עתיק מימי בית-המקדש השני ■ לדיווח מלא וגלריית תמונות
הוקרה לחב
הרב יהושע מצגר עמד השבוע באמצע אולם מלון 'מנדרין אוריענטל' במנהטן מוקף ידידים. מנהל בית-חב"ד מרכז מנהטן קיים את ה'דינר' השנתי בהשתתפות ידידים ותומכים שלא הפסיקו להלל ולשבח. השותפות בין 'יששכר וזבולון' נראתה היטב.

את ה'דינר' עצמו, פותחת השליחה גב' ברכה מצגר, בהקדמה קצרה שסוחטת מהקהל תשואות, כשלאחר מכן היא מזמינה את המנחה ברוס באקמן, מרשת הטלוויזיה הגדולה "פוקס ניוז" ומנהל ארגון 'גאמפ' שעל-ידי הבית חב"ד.

20 נגנים צעירים, מנעימים בכינורותיהם שעה שהקהל מתרווח בכסאות באולם המפואר בקומה ה-36 של המלון, המשקיף על פני מנהטן רבתי.

שני שלוחים ראשיים שמשתתפים באירוע מתכבדים לעלות לבמה בתחילת האירוע. הרב מענדל רוזנפלד, השליח הראשי לשווייץ, נושא ברכת כהנים. והרב בערל לאזאר, רבה הראשי של רוסיה, מקריא את פרק התהילים 'מזמור לתודה' ומוסיף דברי הערכה קצרים.

התומכים נקראים להמשיך לתמוך

נואם מרכזי הוא הרב משה קוטלרסקי, מהנהלת המרכז-לענייני-חינוך ואיש קרן משפחת רוהר הנדיבה. הוא מסייע לחב"ד במרכז מנהטן כמו לבתי-חב"ד רבים ברחבי העולם במסירות נאמנה.

הרב קוטלרסקי פותח בחו את נאומו ומספר סיפור עם הלקח בצידו: "לתת צדקה זו המתנה הגדולה ביותר". הוא מוסיף לספר לנוכחים הנכבדים על מוסד השליחות של חב"ד ומאיץ בהם להיות 'חלק מהמהפיכה היהודית'.

חתן הערב - השליח הרב יהושע מצגר מוזמן לדוכן הנואמים וכולם מטים אוזן. הם אמנם שומעים את קולו מידי יום, אולם כעת הוא פורס בפניהם סיכום של מפת הפעילות העניפה שהוא מוביל בשכונה הידועה של ניו-יורק.

במסגרת בית-חב"ד פועלים כולל אברכים חב"דיים, סדרת שיעורים, כנסים והרצאות, פעילויות לשבתות וחגים. הרב מצגר מודה לקהל על התמיכה המתמדת ומעודדו להמשיך ליטול חלק בעבודה הברוכה.

תעודת הוקרה וכד שמן

בתום נאומו, ווילונות מורדות על קירות הזכוכית של האולם ועל מסך וידיאו גדול מוקרן סרטון מרתק הנותן הצצה קטנה למה שנקרא: "בית חב"ד בצומת הדרכים של העולם".

התזמורת פוצחת בנעימה שעה שהמנחה מזמין את התומכים המרכזיים להתייצב לצידו ולקבל תעודות הוקרה. בזה אחר זה עולים אורחי הכבוד מוטי ואסתר קרמר, יו"ר הדינר נט רוטשיילד, ויו"ר הז'ורנאל של הדינר דייויד ולרה סלאגר. הרב מצגר גם מעניק להם שי אמנותי היסטורי: כד שמן עתיק מימות בית-המקדש השני.

הקהל הצטרף למעגלי ריקודים עם החב"דניקים לקול מחרוזת שירים.

"אין ספק, שבית-חב"ד מרכז מנהטן הוא צעד גדול למנהטן היהודית", הרב מצגר סיכם. "דבר שמשנה את פני מנהטן וניו יורק העיר, ומכין אותה, ואת כל העולם כולו, לימות המשיח".
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
wow!!
כ"ז סיון ה׳תשס״ו
it looks like an amazing event...
2.
wow
כ"ז סיון ה׳תשס״ו
noach i love your hat hatzlocha
3.
Sorry we missed it
כ"ז סיון ה׳תשס״ו
Sorry we missed it
Looks like it was great

Hatzlach Rabbah!!
Keep it up

With warm regards from Milan
8.
Noach
ל' סיון ה׳תשס״ו
looking good u r the best ;)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.