מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תשס״ו 16.06.2006

הסתיימה שנת חונכות נוספת לילדים נפגעי טרור

עשרות ילדי משפחות נפגעי הטרור בירושלים השתתפו במסיבה מרגשת לציון סיום שנת התנדבות של תלמידות מכון "שושנת ירושלים - חב"ד" בפעילותן השוטפת עם הילדים ■ "שעות אלו הן בשבילי אויר לנשימה" אומרת אלמנה המטופלת בשלושה ילדים קטנים. "כל ההתמודדות נופלת רק עלי, הבנות של חב"ד נותנות לי הרגשה נפלאה, בזכותם אני יכולה קצת לנוח ולאסוף כוח להמשך" ■ לסיפור המלא
הסתיימה שנת חונכות נוספת לילדים נפגעי טרור

במטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" מציינים סיום שנה שלישית של פרויקט חונכות לילדים נפגעי טרור. הפרויקט הופעל בעיר ירושלים שספגה פיגועים רבים בשנים האחרונות, ובנוסף גם באזור מרכז הארץ.

בירושלים פקדו בנות סמינר "שושנת ירושלים" את בתיהם של אלמנות המטופלות בילדים קטנים ובבתי משפחות פצועים הנמצאות בתהליך שיקום מפציעות קשות. מידי יום חמישי במהלך כל השנה, זכו הילדים לכמה שעות של כיף והנאה. הן הכינו יחד מלאכות יד יצאו לטייל בגן המשחקים והכינו יחד שיעורי בית.

"שעות אלו הן בשבילי אויר לנשימה" אמרה אתי שהתאלמנה מבעלה בפיגוע רצחני בעיר ומטופלת בשלושה ילדים קטנים, היא הוסיפה ואמרה "אין לי משפחה בירושלים כל ההתמודדות נופלת רק עלי, הבנות של חב"ד נותנות לי הרגשה נפלאה, בזכותם אני יכולה קצת לנוח ולאסוף כוח להמשך".

השבוע ארגנו מטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" מסיבת סיום גדולה לכל המשפחות יחד עם המתנדבות המסורות. המסיבה שנערכה בסמינר "שושנת ירושלים" נפתחה בסדנת יצירה בנושא "תודה" כשהמתנדבות מסבירות לילדים את החשיבות להודות לה' על כל דבר שיש לנו. בהמשך הופיע להטוטן במופע מרשים של להטוטי אש בשילוב בעלי חיים מאולפים להנאתם של הילדים.

לאחר מכן התקיים טקס הענקת תעודות הוקרה למתנדבות במהלכו הודה להן הרב מנחם קוטנר בשם צעירי חב"ד על פעילות החסד שלהן, וציין שהפרויקט שהתנהל באופן מסודר נזקף רבות למרכזת הפעילות בסמינר הגב' שרה מלכה וייס שהשקיעה מחשבה ותשומת לב רבה. מנהלת הסמינר הגב' יונית גולדשמיד ציינה כי הבנות "ממש התמסרו לפרויקט, והשתדלו במהלך כל השנה להתמיד ולהופיע בבתי המשפחה שלהן".


הרחבת הפעילות גם לאזורים נוספים

המתנדבת ברכי מקליפורניה סיפרה על תחושותיה "הרגשתי שזה משהו מיוחד שאני יכולה לעשות כאשר אני בישראל. בחו"ל אנו שומעות על מה שקורה, אך כאן אני יכולה גם לעשות משהו למען המשפחות".

שיינדל מבוסטון וביילא משיקגו סיפרו כי "בתחילה הדבר היה לנו מאוד קשה, אך היום בסיום השנה אנו מגלות שלעיתים השפה היא לא רק מילולית, כעת אנו רואות כמה המשפחה ואנחנו שמחות להיות יחד".

חני מניו יורק וחברתה חני מניו ג'רסי סיפרו בהתרגשות שהילדים היו עומדים ליד חלון ביתם וכאשר ירדנו מהמונית הם היו מקדמים את פנינו בקריאות שמחה "חני, חני". לובא ואסתי מניו יורק ציינו את התודות והערכה שהן קיבלו מהאמא, "הרגשנו שאנחנו לא סתם באות, אלא זה ממש עזרה עבורה".

הבנות שהגיעו מכל רחבי העולם לשנת לימודים בישראל חוזרות בימים אלו לבתיהן, אך הקשר החם עם המשפחות ימשך גם בעתיד הן בקשר טלפוני והן בביקורים נוספים בישראל.

ממטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור" נמסר כי הצלחת הפרויקט והתגובות החמות מצד המשפחות בהחלט מעודדות וכי למרות העלויות הגבוהות של הפרויקט שוקדים בימים אלו על הרחבת הפעילות גם לאזורים נוספים ברחבי הארץ.

אתר צעירי-חב"ד

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
6 תגובות
1.
leah from n.y
כ' סיון ה׳תשס״ו
beily good to see you you are amaizing keekup your good workfrom me n.y
2.
NY
כ"א סיון ה׳תשס״ו
WHEWWW GO LUBA U ROCK
3.
chaya
כ"א סיון ה׳תשס״ו
chaya it is good to see your good work from you bro levi
4.
baily
כ"ב סיון ה׳תשס״ו
!well done keep it up
from down under
moshiach now
5.
עזרו גם למגורשים.
כ"ב סיון ה׳תשס״ו
הבנות הצדיקות סיעו גם למגורשים במלונות.
6.
ביילי
כ"ג סיון ה׳תשס״ו
שמחים ומאושרים לראות אותך
תשיכי לעשות נחת לכל הדודים והקרובים
ממנו השלוחים הבני דודים מצפון הארץ
נ.ב.-ד"ש לחני חנאביץ וביילי שאריף וכל שאר הבנות שהיו אצלינו בשבת שליחות.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.