מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשס״ו 30.05.2006

100 שלוחים עומדים בגאון בכיכר הארוורד

כנס השלוחים האזורי של מדינות ניו-יורק וניו-אינגלנד נערך השבוע בבית-חב"ד באוניברסיטת הארוורד היוקרתית במסצ'וסטס, באירוח השליח הרב הירשי זרחי. צעירים ומבוגרים ישבו לדיונים ושיחות על עבודת הפצת המעיינות ■ השתתפו גם ראשי המרכז-לענייני-חינוך: הרב יהודה קרינסקי והרב משה קוטלרסקי שציין את יום הולדתו בהתוועדות חסידית עד שעות הבוקר ■ דיווח מלא וגלריית תמונות
100 שלוחים עומדים בגאון בכיכר הארוורד

מעל 100 שלוחי חב"ד הגיעו השבוע לאוניברסיטת הארוורד היוקרתית לרגל הכינוס האיזורי השנתי של מנהלי בתי-חב"ד ופעילים במדינות ניו-יורק וניו-אינגלד.

לצד השלוחים הצעירים נראו הוותיקים והמבוגרים יותר כמו הרב הרשל פוגלמן מווסטר, הרב ישראל דערן מסטמפורד, הרב טוביה טלדון מלונג-איילנד ועוד. באווירת 'שבת אחים גם יחד', השלוחים התפללו, ערכו דיונים והתוועדו.

את הכינוס כיבד בנוכחותו הרב יהודה קרינסקי, מזכיר של הרבי לשעבר ויו"ר המרכז-לענייני-חינוך, הזרוע האחראי על מפעל השליחות בעולם. הרב קרינסקי, יליד מסצ'וסטס, הוא גם נושא בתואר "השליח הראשי לבוסטון". בדבריו, הוא חיזק ועידד את השלוחים להגביר בפעולות ולהתחזק בהתקשרות לרבי.

שיא הכינוס היה הדינר המסכם בחצר בית-חב"ד בהארוורד באירוח השליח הרב הירשי זרחי ורעייתו עלקי.

הרב משה קוטלרסקי, מראשי המרכז-לענייני-חינוך ונציג קרן משפחת רוהר, קרא לשלוחים לזכור שיש עליהם אחריות עצומה שכן "שלוחו של אדם כמותו" והם מייצגים את הרבי. "תכלית הכוונה הוא הרי לתקן עולם במלכות ש-ד-י", הרב קוטלרסקי הזכיר בנאומו.

לאחר הסעודה הרישמית, השלוחים התיישבו להתוועדות חסידית שנמשכה עד שעות הבוקר. המאורע: יום ההולדת של הרב קוטלרסקי.

כנהוג, השלוחים נעמדו לתמונה משותפת. "תענוג לראות 100 שלוחים מצטלמים בכיכר הארוורד", הרב מענדי הומינר, השליח בצ'סטנוט-רידג' במסצ'וסטס סיפר ל-COL.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.