מערכת COL | יום כ"ג אדר ה׳תשס״ו 23.03.2006

ישי לא מאמין שאולמרט יעשה התנתקות נוספת

כותרות אתרי החדשות עוסקים בשעה זו בראיון שהעניק מ"מ רה"מ ומועמד קדימה לראשות הממשלה אהוד אולמרט בתוכנית "לונדון וקירשנבאום" בערוץ 10 ובו הצהיר כי "מי שלא יהיה מוכן להיות שותף לתוכנית ההתכנסות לא יכול להיות שותף קואליציוני". אלי ישי: "אולמרט לא יעשה התנתקות. מדובר בתעמולת בחירות בלבד". ובכל זאת, ישי משאיר את הפתח המסורתי למו"מ עתידי ואומר ל-ynet כי "בבוא השעה נביא זאת לחכמי התורה של ש"ס בראשות מר"ן שידע כיצד להנחות אותנו".
ישי לא מאמין שאולמרט יעשה התנתקות נוספת
בראיון לתוכנית "לונדון וקירשנבאום" בערוץ 10 היום (ד') אמר מ"מ רה"מ ומועמד קדימה לראשות הממשלה אהוד אולמרט, כי מי שלא יהיה שותף לתוכנית ההתכנסות לא יוכל להיות שותף בקואליציה בראשותו: "מי שלא יהיה מוכן להיות שותף לתוכנית ההתכנסות, לסדר היום המדיני, לא יכול להיות שותף קואליציוני. מורדים לא יהיו יותר. מערכת קואליציונית שנסחטת על ידי מורדים שמקעקעים את האנשים שמבפנים ופועלים נגדה, אני לא אאפשר את זה", אמר אולמרט. ישי: "הוא לא יעשה התנתקות, זו רק תעמולה" הצהרתו של אולמרט פוסלת לכאורה את השתתפותן בקואליציה עתידית מטעם קדימה של ישראל ביתנו ושל ש"ס, הנחשבות ל"לשון מאזניים". יו"ר ש"ס, אלי ישי, אמר בתגובה ל-ynet כי "ש"ס מעדיפה ממשלת ימין, והיא נגד התנתקויות חד צדדיות נוספות. ובכלל, אולמרט לא יעשה התנתקות. מדובר בתעמולת בחירות בלבד. אנחנו נגד עכשיו, ונהיה נגד גם אחרי הבחירות. התוכנית של אולמרט לא ישימה. העם לא יסבול זאת". ישי הוסיף כי "מדובר בתוכנית שתגביר את הטרור ותיתן לחמאס הכול בחינם". הוא אף הזהיר כי "המפד"ל תיכנס לממשלה כזו, ותדרוש וכתנאי משאל עם לקיום ההתנתקויות". ובכל זאת, ישי משאיר את הפתח המסורתי למו"מ עתידי ואומר כי "בבוא השעה נביא זאת לחכמי התורה של ש"ס בראשות מר"ן שידע כיצד להנחות אותנו". בשבוע שעבר פורסם , כי יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, פנה לש"ס על מנת לצרף אותם לגוש ימין חוסם. ישי לא השיב תשובה חד משמעית לנתניהו. עוד פורסם כי ישי עומד בקשר גם עם אולמרט, וכי תוכנית הנסיגה - "ההתכנסות" שהציג אולמרט קודם לכן, לא פגעה בתוכניות לשיתוף פעולה עתידי.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
תכלית מה עושים ?
כ"ג אדר ה׳תשס״ו
לשס אסור כעת להצביע, כפי שראינו בכתבה,
ל-ג אי אפשר כי הם שותפי המנגדים, וגם בעד מסירת שטחים,
מפדל- זה בכלל נגד התורה,
יורונו הרבנים בבירור מה עלינו לעשות !!!
2.
בחירות
כ"ג אדר ה׳תשס״ו
אני הייתי רוצה לדעת מי המעומדים לבחירות
3.
שרים
כ"ג אדר ה׳תשס״ו
הרב עובדיה שליטא רוצה שרים בממשלה .כבר אין לו את הכוחות להשאר בחוץ .לכולנו זוכרים איך אחרי ששרון פיטר את שרין הרב חזר לשרון ואמר לנוכחים שלמען התורה הוא מוכן להתבזות .
4.
נקודה אדומה ענקית
כ"ג אדר ה׳תשס״ו
חבל שלא פרסמו את תגובתי על הפסק של רבני חב"ד האומר לא להצביע לאגודה למפד"ל ולש"ס.
ולא להצביע לברוך מרזל כי אינו עובר את החוז החסימה.
אז צריכים לעשות הכל שכן יעבור !
וחב"ד מסוגלת לעשות זאת עם היא רוצה.
אני כבר לא מתלבט !
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.