מערכת COL | יום כ"ה טבת ה׳תשס״ו 25.01.2006

גיידמאק: "פעילות השלוחים חיונית לעתיד עם ישראל"

"רק על-ידי החיבור למורשת ישראל - ילדינו ישארו יהודים, ועל כן העבודה שלכם - שלוחי חב"ד בישראל - חשובה וחיונית מאוד, ואני מברך אתכם על פועלכם", אמר איש העסקים ארקדי גיידאמק, במעמד הסיום של כינוס שלוחי חב"ד בישראל הנערך בימים אלו במלון 'ניר עציון'.תמונות מהביקור והדיווח המלא ב'כתבה מלאה'
גיידמאק:
ארקדי גיידמאק נושא דברים בפני השלוחים. מימין: הרב ורזוב מתרגם את דבריו
איש העסקים ארקדי גיידאמק היה אורח מעמד הסיום של כינוס שלוחי חב"ד בישראל הנערך בימים אלו במלון 'ניר עציון'. גיידמאק התקבל במקום על-ידי יו"ר צעירי-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש הרב יוסף-יצחק אהרונוב

מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד הרב נפתלי ליפסקר סיכם בפני השלוחים ומר גיידמאק את מהלך שלושת ימי הדיונים המרתוניים, וציין כי בסיומם יוצאים 300 השלוחים להמשיך את פעילותם העניפה ב-220 הסניפים ברחבי הארץ.

מנהל האגף לקליטה רוחנית בצעירי-חב"ד הרב מאיר ורזוב בירך את האורח בשפה הרוסית, והרב אליעזר שמולביץ מנהל בית חב"ד באור עקיבא-קיסריה (מקום מגוריו של מר גיידמאק) נשא דברים בשם השלוחים.

מר גיידמאק בירך את המתכנסים ואמר כי כל אדם משקיע את חייו במחשבה על עתידו. "בכל יום ובכל שבוע, יושבים אנשים וחושבים כיצד להבטיח את עתידם האישי. על אחת כמה וכמה על העם היהודי לחשוב כיצד להבטיח את עתידו ועתיד ילדיו. רק על-ידי החיבור למורשת ישראל - ילדינו ישארו יהודים, ועל כן העבודה שלכם - שלוחי חב"ד בישראל - חשובה וחיונית מאוד, ואני מברך אתכם על פועלכם".

במהלך האירוע פרצו השלוחים בריקוד נלהב לצלילי 'מארש ר"ח כסלו' ומר גיידמאק וצוות עוזריו הצטרפו לריקודי השמחה.

בתום המעמד נועדו הרב יוסף-יצחק אהרונוב ומר גיידמאק בתקווה שמהמפגש תצא תנופה גדולה לפעילות השלוחים ברחבי הארץ. בפגישה השתתפו גם העו"ד החב"די מרדכי ציבין שיזם את הביקור, וכן הרב יוסף-יצחק רייטשיק חבר הנהלת צעירי-חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.