מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשס״ו 02.01.2006

טבריה: הפנינג חנוכה לילדי העיר

הצלחה אדירה במסיבת חנוכה בטבריה: כ-2000 משתתפים בהפנינג חנוכה שאורגן ע"י בית חב"ד רוח על המים בטיילת טבריה, הרב שניאור טורקוב סיפר ל-COL כי בזמן שקדם לחנוכה נרשמו פניות רבות מקרב הציבור בטבריה שמחכה ומצפה לפעולה של חב"ד לילדים לכבוד חג החנוכה, ולאור זה החליטו השלוחים הטריים לעיר טבריה משפחת טורקוב לארגן מסיבת ענק לילדי טבריה, וההצלחה האדירה רק נתנה אות וסימן לעוד פעילויות מסוג זה. הרב יוסף קרמר השליח הראשי לטבריה שהשתתף גם הוא באירוע יחד עם משפחתו, ואמר שהכמות של המשתתפים במסיבה והתגובות החיוביות של המשתתפים עושים נחת רוח גדול לרבי שרואה ושומע את הילדים תינוקות של בית רבן חוזרים על 12 הפסוקים וחווים חוויה טובה מחגים של עם ישראל.
טבריה: הפנינג חנוכה לילדי העיר
בהפנינג הילדים נהנו ממגוון חוויות, טרמפולינות, תחנת יצירה, שם הילדים יצרו בעצמם סביבונים מחמר וגואש, 'תחנת לביבות' בתחנה הילדים עשו בעצמם לביבות, תחנה נוספת ומרתקת, 'חדר ווידאו' בתחנה הילדים צפו בווידיאו על חנוכה, והתחנה שסחבה את כל הילדים הייתה התחרות על 'החנוכי'ה היצירתית' שם הילדים יצרו חנוכיות ממש.

אחד הילדים יצר חנוכיה מקולב ועליו 9 בדילי סיגריות... ובחוץ על הדשא הילדים נהנו מדוכני הפעלה של משחקים, קליעה למטרה, כיבוי נרות, ועוד ועוד.. וכל זה בהדרכתם של בנות שבאו מרחוק ומקרוב לתפעל את האירוע.

השלוחים שניאור ורוחה טורקוב מודים לכל מי שעזר וסיעה לפעולה הברוכה לצאת לפועל ובמיוחד לאהרון, שמוליק, מענדי למשפחת טורקוב, יוסף חיים אדרעי וחיים קליין.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
זה רעיון מוצלח של שליח!
ג' טבת ה׳תשס״ו
הרעיון מאוד מוצלח מבחינת השליח להביא ילדים והורים למסיבת החנוכה זה בית חב"ד שפועל טוב מאוד! חזק ואמץ!
נ.ב. אני לא יודע אם שמתם לב שהוא עשה את זה בשיתוף עם בנק לאומי שאני מתאר לי הוא נטל לפחות חצי בעלות של הדבר הזה (שיהיה רעיונות לשלוחים לעשות מסיבות ללא עלות גבוהה)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.