שניאור דייטש | יום כ"ג אב ה׳תשפ״ד 27.08.2024

בערוץ 14 התפעלו: הערכה החינוכית של רבקה סטמבלר

הגב' רבקה סטמבלר,  עם ניסיון עשיר בניהול, קידום פרויקטים ועבודה עם מוסדות ממשלתיים, הגיעה לאחרונה לתחום לא צפוי: עיסוק בחינוך והקניית מיומניות קריאה לילדים | לאחרונה השיקה מוצר מהפכני: בתוך מספר חודשים פיתחה כלים חינוכיים ייחודיים שמסייעים בלימוד האותיות בצורה יעילה ואפקטיבית | "הכול קרה בהשגחה פרטית. זה כאילו כל הכישורים והניסיון שצברתי לאורך השנים נועדו לרגע הזה", היא מסכמת | בערוץ 14 התפעלו מהפרוייקט המוצלח
בערוץ 14 התפעלו: הערכה החינוכית של רבקה סטמבלר

הגב' רבקה סטמבלר,  עם ניסיון עשיר בניהול, קידום פרויקטים ועבודה עם מוסדות ממשלתיים, הגיעה לאחרונה לתחום לא צפוי, אך כזה שהביא לה את הסיפוק שחיפשה כל חייה. לאחר שנים של עבודה עצמאית כשדכנית, מנהלת מעונות ילדים, ניהול צימר בראשון לציון ועבודה בכנסת ישראל, היא עדיין חיפשה את התפקיד שיתן לה את התחושה שהגיעה לשיא היכולות שלה.

"כל השנים חיפשתי את התפקיד הזה שיתן לי הרגשה שהגעתי לטופ ושאני יכולה להתגאות במה שאני עושה", מספרת סטמבלר. "אבל שום דבר לא נתן לי תחושת סיפוק שלמה, לא מהתפקיד ולא מהעיסוק."

השינוי הגיע באופן לא צפוי, כשהתקשרה לבית ספר ליד ביתה והציעה את עצמה כמורה מחליפה במידת הצורך. למרבה ההפתעה, המנהלת הציעה לה למלא את מקומה של מורה לחינוך מיוחד שיצאה לחופשת לידה. למר…

רבקה סטמבלר תמיד הייתה ידועה כאישה עצמאית ונמרצת, שהצליחה לנהל מספר תחומים בו זמנית. במהלך השנים, היא קידמה פרויקטים מול משרדי ממשלה, ניהלה מעונות יום, תיפעלה צימר מצליח בראשון לציון ואף עסקה בשדכנות. לצד כל אלה, עבדה גם בכנסת ישראל, אך למרות העשייה הרבה, היא לא מצאה את התפקיד שימלא אותה בתחושת סיפוק אמיתית.

"עברתי דרך כל כך הרבה תחומים, ועדיין חיפשתי את התפקיד שיגרום לי להרגיש שהגעתי לשיא יכולותיי, ושאני יכולה להתגאות בעשייה שלי," אומרת סטמבלר. "הייתה תחושה שמשהו חסר, שלא מצאתי עדיין את הייעוד שלי."

לפני שנה, במקביל לניהול הצימר, החליטה רבקה לצאת מאזור הנוחות שלה ופנתה לבית ספר ליד ביתה. בשיחה עם המנהלת, היא הציעה את עצמה כמורה מחליפה במקרים דחופים. להפתעתה, המנהלת הציעה לה תפקיד שאף לא היה בתכנון: מחנכת כיתה ב' בחינוך מיוחד.

למרות שאין לה תעודת הוראה וניסיון בהוראה, רבקה לקחה את האתגר. "אני בת 50, בלי שום רקע בהוראה, והנה אני עומדת מול כיתה של ילדים שזקוקים לעזרה מיוחדת. זה היה כמו לקפוץ למים העמוקים, אבל משהו בי ידע שזה הצעד הנכון."

מהר מאוד גילתה רבקה את אהבתה להוראה ואת תחושת השליחות שבאה עם התפקיד. "אני מרגישה שאני מעניקה לילדים מתנה לחיים, וכל יום שאני מגיעה לבית הספר ממלא אותי בשמחה ובסיפוק שלא ידעתי לפני כן."

במהלך תקופת ההוראה, רבקה נתקלה באתגרים רבים, ביניהם קשיים בהקניית האותיות העבריות לילדים. היא החליטה לקחת את הנושא לידיים, ובתוך מספר חודשים פיתחה כלים חינוכיים ייחודיים שמסייעים בלימוד האותיות בצורה יעילה ואפקטיבית.

"הכול קרה בהשגחה פרטית. זה כאילו כל הכישורים והניסיון שצברתי לאורך השנים נועדו לרגע הזה," היא מסכמת. "אני ממשיכה ללמד, ולמרות שהגעתי לתחום במקרה, אני מרגישה שמצאתי את ייעודי האמיתי."

צפו בריאיון בערוץ 14:

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.