חיים גולדשטיין | יום כ"א אב ה׳תשפ״ד 25.08.2024

החב"דניק שנקשר לעמוד לא נחטף: רק עשה 'דיל' על תפילין

רבים לא הבינו את פשר הדמות החרדית הקשורה אל עמוד חשמל ברחוב - ועל עיניו בד בצבע צהוב. אך ניר כפתורי פתר את התעלומה. בפוסט שהעלה לפייסבוק שלו הוא חשף את הדיל שעשה עם הרב מנחם מענדל גודמן ואיך הגיעו להסכמה על עיסקה
החב
רבים לא הבינו את פשר הדמות החרדית הקשורה אל עמוד חשמל ברחוב - ועל עיניו בד בצבע צהוב. אך ניר כפתורי פתר את התעלומה. בפוסט שהעלה לפייסבוק שלו הוא חשף את הדיל שעשה עם הרב מנחם מענדל גודמן ואיך הגיעו להסכמה על עיסקה.
"שנינו רוצים להביע את אחדות העם בעניין החשיבות והדחיפות בשיחרור החטופים, שיש לעסוק בכך יומם ולילה עד לשובם הביתה בהקדם האפשרי", כתב ניר. "הרב מאמין שתפילות והנחת תפילין זו הדרך להשיג מטרה זו, ואני מאמין שלאזרחים יש את הכוח להשפיע על דעת הקהל, ואפילו להניע את הממשלה לפעולה על ידי מעשים".
כפתורי משתף כי "הרב הסכים להצטרף למעשה שלי למרות שאיננו נוהג להפגין ככה בפומבי ואני הסכמתי להצטרף להנחת התפילין באותו בוקר ולקריאת שורות מהתפילה למרות שאין זה מנהגי".
"גם חברי נטוב, מיקי דותן, שנכח באירוע והשתתף בו, הסכים לעשות כבקשת הרב, לראשונה מזה 60 שנה, למען מטרה חשובה יותר. הרב היה מרוצה מהתוצאה. וגם אני מרוצה מכך".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.