מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תשפ״ד 20.08.2024

החשמל נפל והוכרזה מלחמה: קיום הוראותיו מול לימוד תורתו

לאחר התפילה הלכו החיילים לסעודת שבת, אך שמה נכונה להם הפתעה, בכל מתחמי הקריה נפל החשמל כך שכל חיילי הקעמפ נאלצו לעלות לזאל לאכול שם את סעודת השבת בצוותא, לפתע נעמד אחד הגנרלים והכריז על מלחמת התקשרות | תיעוד
החשמל נפל והוכרזה מלחמה: קיום הוראותיו מול לימוד תורתו
צילומים: מענדי סגל

שאבעס קעמפ איז שמחת תורה". זהו הביטוי שהטביע הרבי על השבתות שמתרחשות בימי הקעמפים. כבר 20 שנה שקעמפ גן ישראל – ארץ הקודש מוביל ראשונה מכל מחנות הקיץ ומקפידים לקיים אמירה זו בהידור רב.

את השבת פתחו חיילי הקעמפ בתפילת 'קבלת שבת' עוצמתית וחווייתית יחד עם הצוות המסור, לאחר מכן המשיכו החיילים לסעודת שבת משובחת ומזינה הן בגשמיות והן ברוחניות, בסעודה התוועדו החיילים יחד עם המפקדים החדורים, ויחד עם הרב חיים שיחי' קפלן יו״ר רשת מחנות הקיץ גן ישראל ארץ הקודש.

את יום השבת פתחו החיילים בלימוד חסידות מעמיק מתוך החוברת המיוחדת שהוכנה על ידי קציני הלימודים, לאחר הלימוד החוויתי הלכו הסיירות כל אחד ואחד ל'זאל' שלהם לתפילת שחרית מיוחדת, מתוך חיות והתלהבות כיאה לשבת בקעמפ. לאחר התפילה הלכו החיילים לסעודת שבת, אך שמה נכונה להם הפתעה, בכל מתחמי הקריה נפל החשמל כך שכל חיילי הקעמפ נאלצו לעלות לזאל לאכול שם את סעודת השבת בצוותא, לפתע נעמד אחד הגנרלים והכריז על מלחמת התקשרות!

אחרי הצהרה זו, כל מתחם קעמפ גן ישראל לבש צבעים אחרים ופנים אחרות, מלחמה אימתנית ועזה בין שני הפלוגות, פלוגת לימוד תורתו, ופלוגת קיום הוראותיו.

במהלך השבת שני הפלוגות שיננו שורות תניא בעל פה למען העלאת ניקוד הפלוגה, ומיד בצאת השבת הציגה כל פלוגה הצגה שמשקפת את המסר של הפלוגה.

לאחר כמה שעות מנוחה, חיילי גן ישראל הקיצו למציאות של קירות מכוסים כולם בצבעי אדום וירוק, שלטים ענקיים שמנגישים את תוכני הפלוגה באופן הטוב ביותר.

לאחר לימוד חסידות, ותפילת שחרית עם כל השטורעם, למדו החיילים בנוסף (!) ליום האתמול אלפי שורות תניא במצטבר. לאחר הלימוד יצאו החיילים למשחק טריוויה מהנה ומחכים על ימי ותולדות חסידות חב"ד בין שני הפלוגות. לאחר מכן יצאו החיילים לחזות במוצגים המיוחדים שהכינו הפלוגות המתחרות, המבטאים את תוכן הפלוגה, מוצגים שהשאירו כל חייל פעור פה.

את ניצחון הפלוגה הכריזו הגנרלים בסופו של יום על שפת הבריכה, והפלוגה המנצחת היא פלוגת... "קיום הוראותיו"!

בסופו של דבר כולנו בטוחים שכל חייל בקעמפ הפנים את מסרי המלחמה, וינצור אותם עימו במשך כל ימי חייו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.