מערכת COL | יום ט"ו אב ה׳תשפ״ד 19.08.2024

שורה של מוסדות חב"ד ב"בתי הספר המצטיינים" לשנת תשפ"ד

שורה של מוסדות חב"ד בארץ נכללים ברשימת בתי הספר המצטיינים שפרסם היום משרד החינוך. במסגרת כך זכאיות המורות למענקים כספיים בסכומים שונים
שורה של מוסדות חב
'בית חנה' בקרית מלאכי (צילום: 'גוגל מפות')

משרד החינוך מפרסם היום (שני) רשימה של 351 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, המצטיינים בתחום הערכי, החברתי והלימודי. המורים בבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,544 ₪ לכ-9,453 ₪.

מוסדות החינוך המצטיינים חולקו ל-4 רמות, כאשר המענקים למורים במוסדות מתחלקים בין הרמות. המורים ברמה 1 יקבלו מענק של 9,453.28 ₪ בעוד מורים של רמה 2 יקבלו 7,089.96 ₪. מורים ברמה 3 - 4,726.65 ₪, ומורים ברמה 4 - 3,544.97 ₪.

בין המוסדות נמנים מוסדות חב"ד רבים מרחבי הארץ, כולל מנחלת הר חב"ד, מצפת, מקרית גת, באר שבע, כפר חב"ד ועוד.

לרשימה המלאה של בתי הספר > לחצו כאן

ממשרד החינוך נמסר כי בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים. בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 878 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות.

שר החינוך יואב קיש מסר היום: "אני גאה מאד באנשי ובנשות החינוך הנפלאים שלנו, שמערכת החינוך והתלמידים שלנו התברכו בהם. הם אלה שמובילים את התלמידים במעלה הדרך הארוכה והתלולה, תומכים בהם, ומהווים עבורם משענת יצוקה. הם אלה שנוטעים בתלמידים את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכוחות לפרוץ קדימה". 

מנכ"ל משרד החינוך, מר מאיר שמעוני: "חינוך הוא תהליך של שנים, במהלכו נוטעים בתלמיד ערכים, ידע, מיומנויות ומשמעות, ואין סיפוק גדול יותר מלחזות בתוצאותיו ולהנות מפירותיו. אני מברך את אנשי החינוך שזוכים ליהנות מפירות השקעתם ואמונתם במטרה ובדרך".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.