מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשפ״ד 15.07.2024

רק 15 דקות מכפר חב"ד: דירות ענקיות ומרווחת ב'פסטורל'

לדוגמא, דירת דופלקס ענקית בגודל של 140 מ"ר, הכוללת מרפסת רבועה בגודל של 60 מ"ר, בתוספת חלל בגודל של 53 מ"ר, עם הכנה מלאה להרחבת הדירה * משפרים איכות חיים בקהילת חב"ד המבוססת באחיסמך
רק 15 דקות מכפר חב

 

פרויקט "פסטורל על הפארק" בשכונת אחיסמך ממשיך לעורר גל ביקושים גבוה בקרב משפחות חב"ד, בשל היתרונות הרבים של המיקום, הקהילה והמחיר. בימים אלה מציע הפרויקט הזדמנות חד פעמית לאנשי חב"ד, לשפר איכות חיים ולעבור לדירת דופלקס 5 חדרים גדולה ומרווחת, במחיר של 2.8 מיליון שקלים בלבד. הדירה מוצעת כעת בתנאים חסרי תקדים – משלמים רק 10% במחיר הדירה בחתימת החוזה והיתרה רק בשלב האכלוס.

מדובר בדירת דופלקס ענקית בגודל של 140 מ"ר, הכוללת מרפסת רבועה בגודל של 60 מ"ר, המעניקה שטח גדול לאירוח, למרגוע וצפיה על הנוף המרהיב. בנוסף, הדירה מצוידת בחלל נוסף בגודל של 53 מ"ר, עם הכנה מלאה לבניה והרחבת הדירה, כמעט ללא עלות. כל אלו הופכות את הדירה לעסקה המשתלמת ביותר, המשדרגת את איכות החיים של משפחה חב"דית. יצוין, כי דירות אלו נמצאות בשלבי בניה אחרונים, כאשר צפי מסירת המפתח – בעוד 5 חודשים בלבד.

כמו כן, בפרויקט דירות 4,5 חדרים מרווחות במחירים מיוחדים. לדוגמה – דירת 4 חדרים חדשה ומרווחת, בגודל של 103 מ"ר, כולל מרפסת סוכה בגודל 14 מ"ר - במחיר של רק 1.9 מליון שקל! לשם השוואה, דירת 4 חדרים זהה בבני ברק תעלה לכם 2.7 מליון שקל.

פרויקט 'פסטורל' באחיסמך הפך למבוקש ביותר בקרב קהילת חב"ד, בשל מיקומו וקרבתו לריכוזי חב"ד במרכז הארץ: 15 דקות נסיעה בלבד מכפר חב"ד, ו-5 דקות בלבד מקהילת חב"ד הגדולה בלוד. גם מיקומה הגיאוגרפי במרכז הארץ - 10 דק' נסיעה מת"א וכ-20 דקות מבני ברק תורם לביקושים. יצוין, כי פיתוח הכבישים המהירים באזור (כביש 40) קיצר עוד יותר את זמן הנסיעה, מה שמייצר קירבה למרכזי עבודה במרכז ולמרכזים התורנים בבני ברק.

קהילת חב"ד בגני איילון כבר מבוססת. למעלה מ-50 משפחות אנ"ש כבר קבעו את מקומן בשכונה, כשהצפי הוא שבתוך שנה קהילת חב"ד תגיע לכ-200 משפחות. פרויקט "פסטורל על הפארק" מציע לאנ"ש חווית מגורים במיקום הטוב ביותר באחיסמך, כאשר בסמוך לו יוקם בית כנסת עבור קהילת חב"ד שייבנה בצורת "בית חיינו – 770" כפי שקיים בריכוזי חב"ד רבים. הקצאה עם תב"ע כבר ניתנה ע"י העיריה. כמו כן, בסמוך לפרויקט יוקם בית ספר ייסודי עבור ילדי קהילת חב"ד.

פרויקט 'פסטורל' נבנה בשותפות 'תדהר' - חברת הבנייה הפרטית הגדולה בישראל שבנתה באחיסמך למעלה מ-1,500 יח"ד, וחברת 'ארידר יזמות' – בעלת רקורד עשיר בייזום פרויקטים למגורים בהיקפים גדולים, מה שמבטיח בנייה איכותית ברמת גימור גבוהה. הדירות נבנות במפרט עשיר הכולל ריצוף יוקרתי, יחידות הורים בכל הדירות, ו-3 חדרי שירותים, תכנון מוקפד הכולל חללים גדולים ומרווחים, מטבח פרקטי ברמה גבוהה, מרפסות סוכה גדולות 14 מ"ר, חניון תת קרקעי, וסטנדרט בנייה גבוה ואיכותי במיוחד, וכל זאת בתוך במתחם מגורים המוקף נוף ירוק וכפרי מרווח ואוויר צח.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.