מערכת COL | יום ה' תמוז ה׳תשפ״ד 11.07.2024

היסטוריה בטבריה: למעלה מאלף איש באירוע לכבודו של הרבי

אירוע ענק נערך בטבריה לכבוד יום ההילולא ה-30 של הרבי, בהשתתפות למעלה מאלף איש מכל רחבי האזור, שהגיעו יחד עם השלוחים באזורם | אתר חב"ד און ליין COL עם סיקור נרחב וגלריית תמונות מהאירוע חסר התקדים
היסטוריה בטבריה: למעלה מאלף איש באירוע לכבודו של הרבי
צילום: עקיבא שיינברגר, זאבי גרין | הפקה: מנדי ליפסקר

יותר מאלף איש מתושבי טבריה, גליל תחתון ועמק הירדן והמעיינות השתתפו באירוע ענק לכבוד ההילולא ה-30 של הרבי  במרכז אירועים ארמוניה בטבריה.

כבר לפני האירוע הרגישו השלוחים מארגני האירוע את ההצלחה העל-טבעית ששבוע לפני האירוע כבר אזלו המקומות ומאות רבות שלא הספיקו לרכוש הכרטיסים ניסו ללא הרף לבוא לאירוע.

העבודה המשותפת של כל השלוחים בטבריה בראשות הרב קרמר עם השלוחים באזור מנחמיה בראשות הרב דוד ועקנין, ושלוחי גליל תחתון בראשות הרב רוזנבלט עם השליח במגדל הרב גרוזמן, ושלוחי רכס פוריה הרב גרליצקי והרב קרמר. הן בארגון התוכן של הערב והן בהבאת מאות רבות כל אחד ממקום שליחותו הביאה לאירוע ענק בכמות ועוצמתי באיכות לכבודו של הרבי.

כיבדו את המעמד רבני העיר הרב דידי והרב ממליא שליט"א. ראש העיר מר יוסי נבעה וכל סגניו וחברי המועצה. ראשי המועצות של מגדל ועמק המעיינות. ראשי מועצה הדתית של טבריה ועמק הירדן. רבני שכונות ובתי כנסת ועמך בית ישראל מכל הגוונים והסוגים.

מחזה מעורר השתאות היה לראות את עשרות השלוחים יושבים בשולחנות עם אנשי קהילתם מנגנים מתעוררים ורוקדים.

את המשא המרכזי נשא הרב יואב אקריש בו המחיש במתק לשונו את הנוכחות של הרבי בחיים האישיים גם כיום ואדרבה.
בהמשך לדבריו נעמדו כולם למעמד מרגש בקריאת הפ"נ ע"י הרב דוד ועקנין שליט"א כשבסופו כל אחד חתם את שמו ושם אימו ונשלח למחרת לציון הק'. מחרוזת שמחה עם הזמר העולמי גד אלבז גרמה למעגל ענק של ריקודים מרוממים ומעוררי השראה.

קטעי וידאו מרהיבים הרימה את הציבור טפח מעל הקרקע בחיזוק ובביטחון בצפיה לגאולה. וסיפורי מופתים מרטיטים מכלי ראשון - מתושבי טבריה שזכו לראות נס בביתם. 

מקטע וידאו מיוחד על תורת הרבי להמונים גרמה להתעוררות בקהל לקבוע שיעורי תורה וחברותות בתורת הרבי. בקריאת פרקי תהילים ודברי התעוררות כובדו הרב רוזנבלט שליט"א והרב גרוזמן ממגדל. במהלך האירוע הודה הרב קרמר השליח הראשי בטבריה למארגנים ועורר על ההתקשרות לרבי.

בין לבין הנעים ר' שימלה מלכא בניגוני חב"ד משמחים. במהלך האירוע הוקרן וידאו מהראשל"צ רבי יצחק יוסף שליט"א שנבצר ממנו להשתתף. לקראת סיום האירוע חולק תשורה מיוחדת על טבריה והגאולה. וכרטיסים ייחודים של רעיונות קצרים מהרבי על מגוון נושאים.

הקהל הרב יצא בהתרוממות הרוח ובחיות מחודשת  בחיזוק ההתקשרות לרבי ודביקות בתורתו ובהוראותיו. כמו"כ בהתפעלות מיוחדת מההתפתחות של חב"ד בכל האזור ובפרט מאז ג' תמוז תשנ"ד.

הדים רבים נשמעו בכל מחוז טבריה על עוצמת האירוע ופעילות הרבי בכל האזור. הנחה בטוב טעם את הערב איש התקשורת ר' אפרים קמיסר.

תודות מיוחדות ניתנו לעיריית טבריה ובמיוחד למ"מ רה"ע יוסי אוקנין. לשלוחים שעמלו ללא הפסקה להצלחת האירוע הרבנים: שנ"ז טורקוב. ברוך לבנוני. יונה זילברשטרום. רפאל-נחמן לבנוני ושנ"ז ביטון שיחיו.

ולתלמידים השלוחים שנתנו את חלקם להצלחת האירוע הן ב-65 בתי כנסת בשבת האחרונה, עשרות מקורבים שהביאו, והשמחה המיוחדת באירוע עצמו. ואחרון חביב בעל האולם ר' יואב חטב שיח' שפרש את חסותו על האירוע במסירות עצומה יעמוד על הברכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.