| יום י"ד סיון ה׳תשפ״ד 20.06.2024

80 יום ליום ההילולא השמונים • נפתחה ההרשמה

אלפים צפויים להגיע לאלמא אטא קזחסטן, מכל רחבי העולם, לשבת קודש יום ההילולא השמונים של כ"ק הרה"ק רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצוק"ל אביו של הרבי • מערך מיוחד של אש"ל יתקיים במקום מיום חמישי בצהרים עד יום ראשון בבוקר • מעמד הפ"נ הכללי על ציונו של בעל ההילולא בצהרי יום שישי • ההתוועדות המרכזית במוצאי שבת באולם המפואר במלון המרווח • כל הפרטים
80 יום ליום ההילולא השמונים • נפתחה ההרשמה

קרב ובא יום ההילולא השמונים של כ"ק הרה"ק רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצוק"ל, אביו של הרבי, שיחול ביום השבת קודש פרשת עקב, כ"ף מנחם אב ה'תשפ"ד.

ידוע ומפורסם כמה היה יקר לרבי שחסידיו ותלמידיו יציינו יום זה, ילמדו מתורת בעל ההילולא, ויערכו התוועדות לזכרו. ב"ה בעשור האחרון, נוצרה האפשרות לעלות לציון הק' בבית החיים באלמא אטא בקזחסטן, כולל תנאי אש"ל נאותים לאלפים המגיעים מכל רחבי תבל.

גם השנה, ייפתח מערך של הכנסת אורחים מיום חמישי ח"י מנחם אב ועד יום ראשון כ"א מנחם אב, כולל שבת קודש מרוממת ועילאית שתכלול שיעורי לימוד בדא"ח, בתורתו של הרבי ובתורת בעל ההילולא, התוועדויות בליל וביום השבת בהשתתפות גדולי הרבנים והמשפיעים, שלוחים, אנ"ש ועמך בית ישראל שיגיעו בהמוניהם.

לאחר שהזמנתם כרטיסי טיסה (טיסות ישירות, או טיסות עם חניית ביניים), והזמנתם חדרים במלון, תוכלו ליהנות ממערך הכנסת האורחים שיכלול הסעות משדה התעופה לבית-המלון, מהמלון לבית-החיים, ארוחות בוקר צהרים וערב במלון, סעודות ליל ויום השבת, ו'שאטלים' בין המוקדים המרכזיים של האירועים במהלך יום ההילולא השמונים.

בכביש הכניסה המרכזי המוביל משער בית החיים לציון הקדוש, יוקמו מאהלים ממוזגים ללימוד ולתפילה, לכתיבת פ"נ ולהתארגנות לכניסה אל הציון, כולל שתיה חמה וקרה, חטיפים פירות וכריכים מסביב לשעון.

המעמד המרכזי של תפילה, אמירת פרקי תהלים, סדר ניגונים, ופ"נ כללי בשם כלל אנ"ש והשלוחים והתמימים, יתקיים על ציונו הק' של בעל ההילולא ביום שישי לאחר תפילת שחרית בשעה 10 וחצי בבוקר (שעון אלמא אטא), וישודר בשידור חי לכל רחבי תבל.

סעודות השבת, שיעורי הלימוד, ההתוועדויות, יתקיימו במלון 'ריקסוס' המפואר והמרווח במרכז העיר אלמא אטא, שם גם יוכלו האורחים להזמין באופן אישי חדרי לינה בסבסוד של 50 אחוז הנחה.

ההתוועדות המרכזית בהשתתפות גדולי הרבנים והמשפיעים, שלוחים חסידים ואנשי מעשה, תתקיים במוצאי השבת באולם רחב הידיים במלון 'ריקסוס', עם תוכנית מיוחדת ומרתקת.

באתר מיוחד שהושק היום, ניתן למצוא את כל המידע הנחוץ, לקראת יום ההילולא השמונים – שבת קודש כ"ף מנחם אב ה'תשפ"ד.

להרשמה – לחצו כאן

מפעל הכנסת אורחים אלמא אטא מוקדש לכבוד הרבי ולכבוד אביו של הרבי, על ידי הנגיד החסידי ר' אברהם שאולזון ומשפ' שיחיו, מיאמי, פלורידה.

כנסו עוד היום לאתר הרישום 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.