צבי סופר | יום י"ג סיון ה׳תשפ״ד 19.06.2024

מעצמת אירוח בבתי רפואה: הושקה יחידת אירוח על גלגלים ב'קפלן'

מלאכי הרפואה של חב"ד - רושמים הישג נוסף: במרכז הרפואי 'קפלן' הושקה יחידת אירוח למשפחות המאושפזים מבית לב חב"ד - הזרוע הרפואית של צעירי חב"ד, המצטרפת למערך האירוח הארצי הפועל ב-11 בתי רפואה על ידי לב חב"ד
מעצמת אירוח בבתי רפואה: הושקה יחידת אירוח על גלגלים ב'קפלן'
צילום: חיים טויטו

במרכז הרפואי 'קפלן' הושקה יחידת אירוח למשפחות המאושפזים מבית לב חב"ד - הזרוע הרפואית של צעירי חב"ד, תרומת הר"ר איציק ונעמי שמואלי מרחובות, המצטרפת למערך האירוח הארצי הפועל ב-11 בתי רפואה על ידי לב חב"ד.

השקת יחידת האירוח נחגגה בטקס חגיגי אותו הוביל מנהל לב חב"ד בצעירי חב"ד, השליח הרב לוי מנדלזון, שקידם בברכה את השליח הראשי לרחובות הרב קסטל ומנהל בית חב"ד המרכזי הרב רייניץ, יחד עם שלוחים נוספים מהעיר והסביבה שבאו לקחת חלק במעמד. הרב מנדלזון הודה לצוות המורחב של לב חב"ד ובמיוחד לרב יעקב פינסון מנהל הפרויקטים שעומד מאחורי הצלחת המיזם.

את ברכת הנהלת בית הרפואה והמנהל פרופ' טריף הביא הסגן ד"ר איתן לבון, והמנהל אדמיניסטרטיבי משה גרליץ שפעלו רבות להקמת יחידת האירוח הראשונה במרכז הרפואי ולהכנת התשתיות להוספת יחידות אירוח נוספות. 

הרב הראשי של הכללית הרב מנחם לפקיבקר הפליא להרחיב במעלה של הסיוע למאושפזים ומשפחותיהם, שילוב של מצוות הכנסת אורחים וביקור חולים.
 
רב בית הרפואה 'קפלן' הרב רועי אילוז נשא על נס את פועלם של השלוחים בבית הרפואה הרב עידן מקאניק והרב נתי גרשוני העושים לילות כימים בהפצת היהדות ובסיוע גשמי ורוחני למאושפזים, למשפחות ולצוותי הרפואה.

ראש העיר רחובות מתן דיל, והמשנה לראש העיר ונציג חב"ד במועצה הרב אריה ליפסקר, כיבדו את האירוע בנוכחותו וציינו לשבח את פועלם של השלוחים ואת פועלו של הנדיב החסידי ר' איציק שמואלי במעשי טוב וחסד ברחבי העיר.

לפני הסרת הלוט הודה התורם  לשלוחים על המסירות ועל השותפות בבחינת 'יששכר וזבולון'.

השלוחים בבתי הרפואה מפעילים ב-11 בתי רפואה ברחבי הארץ מרכזי אירוח למשפחות המאושפזים, יחידת הכנסת אורחים ניידת ב'קראוון' היא יוזמה מקורית של האחים ריבקין בעלי הקייטרינג מכפר חב"ד השותפים בהקמת הפרויקט ברחבי הארץ.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.