COL | יום ו' סיון ה׳תשפ״ד 12.06.2024

משפחת קוטלרסקי מקימה קרן חדשה ומרכז קבלת פנים לשלוחים

בסיום ה'שבעה' לרב משה קוטלרסקי ע"ה, יו"ר כינוס השלוחים וסיו"ר המל"ח, המשפחה שיתפה את מכתב הפרידה שלו לשלוחים והודיעה על הקמת קרן חדשה לשלוחים ומרכז קבלת פנים ברמה עולמית עבור שלוחים ותומכיהם, המתוכנן בקראון הייטס
משפחת קוטלרסקי מקימה קרן חדשה ומרכז קבלת פנים לשלוחים
הרב משה קוטלרסקי ע"ה, על רקע שכונת קראון הייטס

משפחת קוטלרסקי מכריזה על קרן חדשה, מרכז קבלת הפנים לשלוחים ואורחיהם
 

בסיום ה'שבעה' לרב משה קוטלרסקי ע"ה, המשפחה שיתפה את מכתב הפרידה שלו לשלוחים והודיעה על קרן חדשה לשלוחים ומרכז קבלת פנים המתוכנן בקראון הייטס.

"משפחת השלוחים היקרה,

בשעה שמשפחתנו מסיימת את ה'שבעה', אנו כותבים לחלוק את המכתב בו שיתף אבינו היקר ז"ל את דברי הפרידה שלו לשלוחים ברחבי העולם, אותם הוקיר כמשפחה.

לכבוד מורשת אבינו ולחלוק כבוד לעשרות שנות מסירת נפש לשלוחים, אנו מודיעים בזאת על השקת קרן חב"ד, להמשך ולהרחיב את העשייה שהפקיד הרבי על אבינו ולסייע לשלוחים בהם, שליחות וצרכים אישיים. בהשגחת הוועד, תקוותנו היא שהקרן החדשה הזו תביא הרבה נחת לרבי, לשם כך חי אבינו והקדיש את חייו.

בנוסף, אנו מתכבדים לחשוף יוזמה חדשה לכבוד אבינו ז"ל, אשר מבטיחה להועיל לשלוחים ושליחות ברחבי העולם. השלוחים והשליחות מובילים מדי שנה קבוצות של עשרות אלפי מבקרים בקראון הייטס. אנו שואפים ליצור מרכז קבלת פנים ברמה עולמית עבור שלוחים שיביאו את בעלי הבתים שלהם ותומכיהם, המציג את ההשפעה המדהימה של הרבי ושלוחיו ברחבי העולם באמצעות תערוכות עדכניות. תערוכה זו גם תעצים ותעורר השראה בדור הבא של אנ"ש ובחורים להתמסר לעבודות השליחות. פרטים נוספים בהמשך.

אנו מזמינים את משפחת השלוחים ברחבי העולם להתאחד בעשייה משותפת לעשייה על ידי השתתפות בחלוקת לש"ס שיסתיים עד היום הראשון (כ"ז באייר תשפ"ה). אנא לחץ כאן כדי לבחור מסכתא.

בשם כל משפחת קוטלרסקי, אנו רוצים להודות לכם על אלפי המסרים החמים של נחום אבלים שזרמו ולמי שכבר לקח על עצמם ללמוד משניות וסיומים, במיוחד בהצטרפות לקמפיינים של OneMitzvah.org/rmk, אשר היה יקר לו מאוד.

איחולים לקבלת התורה בשמחה ובפנימיות. יהי רצון שנשמע ונשתף בשורות טובות ונזכה לביאת המשיח במהרה בימינו, כאשר נזכה לחזות ביום "ומחה השם דימעה מעל כל פנים" עם הרבי בראשינו.

בברכה,
משפחת קוטלרסקי

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
המכתב מצמרר, חסיד וחייל אמיתי של הרבי
ז' סיון
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.