מנדי ברגר | יום כ' אייר ה׳תשפ״ד 28.05.2024

תהלוכה וכינוס ל"ג בעומר ברמת בית שמש ג' | ברוב עם

אנשים נשים וטף נהרו בצהרי היום אל הרחבה - רחבת בית חב"ד רמב"ש ג' שם קיבלו הילדים כובעים, שלטים, דגלים ובלונים ממותגים במסרים חינוכים. אך ניתן האות ותהלוכת הענק יצאה לדרך
תהלוכה וכינוס ל

אנשים נשים וטף נהרו בצהרי היום אל הרחבה - רחבת בית חב"ד רמב"ש ג' שם קיבלו הילדים כובעים, שלטים, דגלים ובלונים ממותגים במסרים חינוכים. אך ניתן האות ותהלוכת הענק יצאה לדרך.
 
את תהלוכת האנשים הובילה 'משאית השמחה' הנושאת מוצגי יהדות מרהיבים כשמאחוריה להקת מתופפים מתואמת וקצבית וכמאספת, 'טנק שמחה' עם מוזיקה שהנעימה את התהלוכה בשירים עליזים ומרגשים וכך מאות רבות תושבים נוספים ירדו מהבניינים והצטרפו לצעדה.

הצעדה התנקזה למרכז המסחרי של הרמה שם נצבו למעלה מ-1,000 כיסאות, שחיש נתפסו ועוד מאות רבות של משתתפים נעמדו והקיפו את המתחם שהמה מפה לפה.

במרכז הרחבה הוקמה בימת ענק מקושטת וססגונית ועליה נצבה תזמורת שחישמלה את האוירה והשמיעה משירי היום הגדול והקדוש. הילדים אמרו את 12 הפסוקים לכבוד התנא האלוקי והתברכו מרב קהילת חב"ד הרב חיים אליהו גלוכובסקי שפתח את המעמד. 

את ברכת העירייה הביא סגן רה"ע הרב חנוך דנגר וכן חבר מועצת העיר מר נתי גבאי יו"ר הציונות הדתית בית שמש וכן ר' ישראל מנדלסון שפעלו רבות להצלחת האירוע.

גולת הכותרת של התהלוכה הייתה מופע פעלולים ובו צעד על חבל דק בין הבניינים - ממש בין שמים לארץ - לוליין מקצועי. (יש לציין, כי קדמו לביצוע המרתק תרגילי הכנה אותו ביצע הפעלולן ימים מספר טרום התהלוכה והפעלול גרם לפליאה רבה ולפרסום אודות האירוע המיוחד הממשמש ובא) 

המנחה הכריזמטי ניצל את ההזדמנות והרגע המרגש כדי לחלוק עם ההמון תובנה מעוררת השראה ומסר חינוכי: בדיוק כפי שהלוליין מצליח לבצע את הפעלול הסוחף והמסוכן הודות לכך שהוא חדור במטרה, ממוקד אך ורק בהגעה לעבר השני ונע קדימה ללא היסוס, כך גם כל אחד מאיתנו צריך לאמץ את אותה נחישות ולהתמסר לעבודת ה'. "כשאנו קשורים למעלה לעולם לא ניפול למטה", קרא המנחה מתוך הסיפור החסידי המפורסם, וזכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל הנרגש.

שלמי התודה מפי המשתתפים הרבים ניתנו למארגן ומפיק התהלוכה שליח הרבי לרמה הרב בנימין מנדלסון שעמל ופעל רבות לארגון והצלחת האירוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.