COL | יום י"ט אייר ה׳תשפ״ד 27.05.2024

בישר למשפחת יודקין: "קיימתי את המשאלה של ישראל"

יממה לפני שסרן ישראל יודקין הי"ד נפל בקרב בעזה, הוא תיאם עם השליח הרב שרון אוחיון 'על האש' לשמח את חייליו בל"ג בעומר | אמש ל"ג בעומר, לאחר חצות ליל, בישר הרב אוחיון למשפחת יודקין: "קיימתי את המשאלה שלו"
בישר למשפחת יודקין:
למעלה: הרב שרון אוחיון שיחי' לצד ישראל יודקין הי"ד ולוחמים בגדוד, לצד התכתובת ביניהם על ל"ג בעומר. למטה: ההבטחה שקוימה אתמול

יממה לפני שסרן ישראל יודקין הי"ד נפל בקרב בעזה, הוא תיאם עם השליח הרב שרון אוחיון 'על האש' לחייליו בל"ג בעומר. כך סיפר הרב אוחיון בשיחה דומעת ל-COL, לאחר שהגיעה הידיעה הנוראה על נפילתו בקרב בעזה.

הודעות הווטסאפ שהחליפו ביניהם, אחת מהן מצמררת במיוחד, ובה תיאום על האירוע שתכננו בל"ג בעומר, היוו עדות אילמת לקשר המתמשך בין הקצין והלוחם מכפר חב"ד, לבין הרב אוחיון, משלוחי הרבי באשקלון, ש'אימץ' יחד עם עןד שלושה חסידי חב"ד את הגדוד הלוחם.

הרב אוחיון הבטיח כי יממש את משאלתו של ישראל הי"ד, לארגן בל"ג בעומר סעודה עם הלוחמים לכבודו של רשב"י וכדי לשמח ולחזק אותם ביום המיוחד.

אתמול ל"ג בעומר, המשאלה התקיימה:

הרב שרון אוחיון נסע לבקר את הגדוד, ארגן להם סעודה 'על האש' לכבודו של רשב"י, והם רקדו ושרו, גם בכו יחדיו.

מספר ל-COL הרב אוחיון: "יצאתי אתמול יום ראשון ל"ג בעומר בסביבות השעה 17:00 לבקר את הלוחמים בגדוד של ישראל הי"ד ולקיים את ההבטחה. היינו שם עד סביבות השעה 1:00 בלילה. רקדנו יחד, חיבקו אותי ובכינו. היה יום מאוד מיוחד".

הרב אוחיון מוסיף ומתאר את הסיטואציה המורכבת: "מסתבר כי חלק מהגדוד חזרו בדיוק מהלוויית סמ"ר בצלאל צבי קובץ, מירושלים, לוחם בגדוד, שנפטר לאחר שנפצע באורח קשה לפני שבוע בקרב בצפון רצועת עזה. הי"ד.

"דיברנו שאסור לשקוע בעצבות וצריך ללכת עם הראש למעלה, זה המסר של ישראל הי"ד שקיבלנו ממנו. הוא היה חדור מטרה ודאג לכל חייליו, לא היה אוכל עד שאחרון חייליו היה אוכל. זה היום שלו, יום שמחת רשב"י שעניינו שמחה ואהבת ישראל. שרנו 'אני מאמין' שבע"ה תהיה תחיית המתים והוא יחזור אלינו. חיבקו אותי ובכו".

הרב אוחיון סיים את המפגש המחזק עם חיילי הגדוד, ומשם המשיך לאחר חצות לכפר חב"ד, למשפחת יודקין. "אמרתי להם שקיימתי את המשאלה של ישראל בל"ג בעומר לשמח את החיילים שלו. המשפחה ראתה בזה סגירת מעגל והמשכיות העשייה הנפלאה באהבת ישראל של הבן ישראל הי"ד. אני בטוח שהוא נמצא כעת במחיצתו של רשב"י", מסכם הרב אוחיון ומבליע דמעה של עצב והתרגשות גם יחד.

המשאלה התקיימה. צפו בתיעוד:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.