צבי סופר | יום י"ב אייר ה׳תשפ״ד 20.05.2024

"שליחה בממשלה": המסר המאחד של השרה סילמן

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, התראיינה ב'מהדורה המרכזית' ברדיו "קול חי" בהגשת אבי מימרן | במהלך הראיון שעסק בנושאים שעל סדר היום והפילוג בעם, הפתיעה השרה את המראיין במסר של אחדות והצהירה: "מרגישה השליחה של הרבי בממשלה לפעול לאחדות בעם"
אבי מימרן (אתר רדיו קול חי)

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, התראיינה ב'מהדורה המרכזית' ברדיו "קול חי" בהגשת מימרן, בראיון שעסק בענייני השעה. במהלך הראיון שעסק בנושאים שעל סדר היום והפילוג בעם, הפתיעה השרה את המראיין במסר של אחדות והצהירה: "מרגישה השליחה של הרבי בממשלה לפעול לאחדות בעם".

בנוגע למחאות והניסיונות של גורמים שונים לסכסך בין חלקים בעם, אמרה השרה כי "אנחנו צריכים כמנהיגים, כחברי ממשלה ואני כשרה באופן אישי, צריכים לשדר אחדות בעם. לא נלחמים באנשים, נלחמים בתפיסות ובאידיאולוגיה. אני ישבתי בממשלה ופירקתי ממשלה כי ככה האמנתי". 

במהלך הדברים הפתיעה השרה סילמן את מימרן, כשהצהירה שהיא מרגישה שליחה של הרבי בממשלה להביא את המסר של האחדות בעם. "אני מאמינה שאני שליחה של הרבי ומרגישה מאוד מחוברת לרבי ואני מיום ליום רואה את האמירות שלו ואת התפיסות שלו, שאנחנו צריכים לאהוב כל יהודי, כמה זה נכון בטח אחרי ה-7 באוקטובר... אנחנו לא יכולים לחזור ליום שלפני.

"אנחנו חייבים לאהוב כל יהודי, גם את אלה שמוחים ומפגינים נגדנו, וזה מה שהרבי לימד אותנו. אנחנו לא נלחמים באנשים אנחנו נלחמים בתפיסות", הוסיפה סילמן.

להאזנה:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.