COL | יום כ"ז ניסן ה׳תשפ״ד 05.05.2024

עמוס פעילות: 'עזר לחייל' כפר חב"ד מסכם את מבצע פסח

ארגון 'עזר לחייל' בכפר חב"ד מסכם בימים אלו את פעילויות חג הפסח עם מגוון פרוייקטים למען כוחות הביטחון והמשפחות | מבצע מצה, סיורי פסח בכפר חב"ד, פרוייקט קמחא דפסחא, מזון ליובאוויטש לחיילים בחזית וכן שיעורי הכנה וסדנאות לחג הפסח | כתבה מסכמת של חודש גדוש פעילות גשמית, מורלית ורוחנית לחיזוק חיילי צה"ל
עמוס פעילות: 'עזר לחייל' כפר חב

ארגון 'עזר לחייל' בכפר חב"ד מסכם בימים אלו את פעילויות חג הפסח עם מגוון פרוייקטים למען כוחות הביטחון והמשפחות.

מבצע מצה, סיורי פסח בכפר חב"ד, פרוייקט קמחא דפסחא, מזון ליובאוויטש לחיילים בחזית וכן שיעורי הכנה וסדנאות לחג הפסח.

כ - 10,000 מצות הוענקו לחיילים, שוטרים, כוחות הביטחון והמשפחות. עשרות מפקדים, רבנים צבאיים ושוטרים נסעו לכפר חב"ד כדי לקבל את המצות שמורות עקב הקפדתם על מצה שמורה עבודת יד כהוראת הרבי.

מבצע מצה היה לע"נ החסיד המסור ר' חיים בהרה"ח שמואל גרשון ניסן ז"ל גורביץ שהקפיד ביותר על מבצע מצה ובצער רב נפל בעת מילוי תפקידו, חלוקת מצות ליהודים בארה"ב ונהרג בתאונה. ת.נ.צ.ב.ה.

מבצע מצה נתרם ע"י אחיו איש החסד ר' מנחם גורביץ ומשפחתו מניו יורק. וכן לע"נ ממייסדי כפר חב"ד הרה"ח ר' אפרים זלמן ז"ל סודקביץ לזכות וע"י בניו האחים ר' גרשון ור' פייטל שיחיו סודקביץ.

במשך חודש ימים נהרו מאות חיילים, מפקדים ובכירים לכפר חב"ד למאפיית המצות המיתולוגית של הכפר כדי לחוות את חוויית חג הפסח למרות ודווקא בגלל המלחמה, נהנו מלימוד וראייה של הליך ההכנה עם כל ההידורים, המשיכו לפרדס אתרוגים של ר' לוזיק גרליק, קיבלו הרצאה על החג מפי הרב גרשום אוחנה, ביקרו והתפללו לשחרור החטופים וניצחון המלחמה בבית אגו"ח 770 שם קיבל אותם רכז הפעילות ר' דניאל רוזנטל, ראו ווידאו של הרבי וכן השתתפו בסדנת הכנת מצות תרומת הרב מנחם לאטר מנהל בית 770.

לסיום סיור הפסח בכל יום קיבלו כל חייל ומפקד סט 3 מצות מהודרות שמורה עבודת יד מכפר חב"ד תרומת השליח בעלי המאפייה הרב מאיר שיחי' סטמבלר לע"נ אביו ר' יעקב (יאנוש) בן ר' מאיר צבי נלב"ע י"א ניסן ה,תש"ע יום הולדת הרבי.

כמו"כ, מאות נשים וילדים של אנ"ש כוחות הביטחון קיבלו סיוע 'מעות חיטין' לחג הפסח ובכך ארגון 'עזר לחייל' זכה להקל עליהם ולהודות להם על מסירותם למען פעילות בעליהם שנלחמים במלחמת 'חרבות ברזל' למען בטחון והגנה על העם היושב בציון.

כמו"כ, התקיימו טקסים בבסיסים שם אנ"ש והחיילים החב"דניקים דיברו בפני כולם על חג הפסח כפי משנת הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.