שניאור דייטש | יום כ"ז ניסן ה׳תשפ״ד 05.05.2024

הלוויתו של אליקים ליבמן הי"ד תצא היום ממערת המכפלה

הלוויתו של אליקים שלמה ליבמן הי"ד שנרצח במתקפת החמאס בשמחת תורה תחל היום (ראשון) בשעה 16:00 ברחבת מערת המכפלה ומשם מסע הלוויה ייצא לבית העלמין העתיק בחברון, שם ייטמן | אליקים ליבמן היה אחד המאבטחים במסיבת הנובה ברעים והציל את חייהם של פצועים רבים, עד שנפל מכדורי המרצחים
הלוויתו של אליקים ליבמן הי

הלוויתו של אליקים שלמה ליבמן הי"ד שנרצח במתקפת החמאס בשמחת תורה תחל היום (ראשון) בשעה 16:00 ברחבת מערת המכפלה ומשם מסע הלוויה ייצא לבית העלמין העתיק בחברון, שם ייטמן.

על פי פסיקת הרבנים המשפחה ישבה בביתה מקצת 'שבעה' ביום שישי ערב שבת קודש 'אחרי מות'. קבלת ניחומים מהציבור הרחב תתקיים לאחר ההלוויה מיום ראשון בערב ועד יום חמישי.

"הזדמנות נוספת להודות לכל עם ישראל על התפילות והדמעות שלא חוזרות ריקם ובעזרת ה' יפעלו להשבת כל החטופים ולניצחון עם ישראל על אוייביו השפלים", נמסר מהמשפחה.

אליקים ליבמן היה אחד המאבטחים במסיבת הנובה ברעים והציל את חייהם של רבים.

מאז טבח שמחת תורה הוא הוגדר חטוף ועקבותיו נעלמו. ביום שישי התבשרה משפחתו כי ליבמן לא נחטף, אלא נרצח ושרידי גופתו נקברו בטעות יחד עם ויקטוריה גורלוב, שהיא ואלכס סמוילוב היו גם כן מאבטחים במסיבה ברעים ונרצחו.

מטה משפחות החטופים והנעדרים מסר "בזמן המתקפה, הצליח אליקים לפנות פצועים רבים ולהציל את חייהם, זאת כשהוא החליט לא לברוח ולהציל את חייו".

ההודעה נמסרה למשפחה בעקבות עבודת חקירה ותהליך פענוח מורכבים המשותפים לצה״ל, משטרת ישראל, זק"א, המכון הלאומי לרפואה משפטית ומשרד הבריאות.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.