מנדי ברגר | יום כ"ג ניסן ה׳תשפ״ד 01.05.2024

כך חגגו פסח סמוך לציון אדמוה"ז בעיירה האדיטש באוקראינה

ב"קריית רבינו הזקן" בהאדיטש שבאוקראינה מסכמים בסיפוק רב את חג הפסח בעיר ובגלילותיה, בניצוחו של השליח ומנהל המתחם הרב שניאור דייטש |סדרים ציבוריים התקיימו בהאדיטש וביישובי הסביבה כשהמרכזי שבהם במתחם ציונו של כ"ק אדמו"ר הזקן במסגרת סמינר מיוחד | ב-4 יישובים במחוז התקיימו לילות סדר ציבוריים בסיוע "תמימים" חב"דיים דוברי אוקראינית 
כך חגגו פסח סמוך לציון אדמוה

ב"קריית רבינו הזקן" בהאדיטש שבאוקראינה מסכמים בסיפוק רב את חג הפסח בעיר ובגלילותיה, בניצוחו של השליח ומנהל המתחם הרב שניאור דייטש.

במהלך ליל הסדר התקיימו סדרים ציבוריים בהאדיטש וביישובי הסביבה כשהמרכזי שבהם הוא זה שנערך באולם המפואר במתחם ציונו של כ"ק אדמו"ר הזקן "בעל התניא" זי"ע במסגרת סמינר מיוחד ובההשתתפות כ-100 יהודים מהעיר ומרחבי אוקראינה שהגיעו לחגוג את החג כאיש אחד בלב אחד, באירוח כיד המלך.

בנוסף ב-4 יישובים במחוז התקיימו לילות סדר ציבוריים בסיוע "תמימים" חב"דיים דוברי אוקראינית שהגיעו בחלקם במיוחד מחוץ למדינה. היהודים המקומיים הוזמנו ללילות הסדר הציבוריים מבעוד יום כדי שיוכלו גם להניח עימהם תפילין לפני התקדש החג.

בנוסף, בניצוחו של הרב דייטש, חולקו במהלך הימים שקודם חג הפסח מאות מנות מזון כשרות למהדרין לחג ובהן מצות, ירקות, דגים, עופות מיץ ענבים ועוד, על מנת להקל על היהודים לשמור את החג כהלכתו ללא חשש חמץ.

את הפעילות בחג חתמה "סעודת משיח" שהתקיימה במוצאי אחרון של פסח במתחם הציון בהאדיטש, מתוך ציפייה ואמונה לגאולה השלימה, תפילה ותקווה ש"לשנה הבאה בירושלים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.